קריירה ולימודים

על חשבון משלם המסים: הדרישה ההזויה של החרדים להסעות נחשפת

התקבלה לפני כחודש בקשה מסגן שר התחבורה, אורי מקלב, שלוותה בטלפונים רבים מצדם מחרדים אשר דרשו אוטובוסים פרטיים על חשבון משלם המיסים שיממנו את המהלך. מקלב סירב בתוקף ואייכלר שעומד מאחורי התמיכה בבקשות התעמת איתו
מערכת ice |  3
תחבורה ציבורית (צילום יחצ, shutterstock)
מרתיח. על פי פרסום של חדשות 12, חבר הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה, הצליח לסייע לחרדים מחסידות בעלז לקבל הסעות פרטיות על חשבון משרד התחבורה, או במילים אחרות על חשבון משלם המסים.
על פי פרסום אמש (שלישי) ב"תוכנית חיסכון", התקבלה לפני כחודש בקשה מסגן שר התחבורה, אורי מקלב, שלוותה בטלפונים רבים מצדם מחרדים אשר דרשו אוטובוסים פרטיים על חשבון משלם המיסים שיממנו את המהלך.

חסידי בעלז ביקשו מימון להסעות לירושלים מאירועי חגי תשרי באשדוד. הוסבר כי יש צורך באוטובוסים של חברות פרטיות, משום שהיציאה היא בשעה 03:00 לפנות בוקר, כל זאת במימון ציבורי, כשחבר הכנסת אייכלר עומד מאחורי הבקשה.
במשרד התחבורה לא הבינו כיצד יש ביקוש כל כך גדול ומדוע יש כל כך הרבה שיחות בנושא, חלק אפילו מאנשיו של חבר הכנסת אייכלר  שרצה לעזור בעצמו בארגון ההסעה. יש לציין כי סגן שר התחבורה סירב בתוקף והתעמת עם אייכלר. מטעמו של חבר הכנסת אייכלר נמסר בתגובה כי חסידות בעלז כלל לא ביקשה היסעים פרטיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    מאיר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה!!! בימים אלו שכל עם ישראל צריך להיות מאוחד, זה מה שיש לכם לפרסם??? עוכרי ישראל!!! מחפשים שעיר לעזזל על חשבון מחדלי האחרים. תתבישו אין לכם תקנה אתם גרועים המחמס!!!!!
    סגור
  • 2.
    מה הבעיה
    תקווה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלוניים נהנים מסבסוד יותר גבוהה על "תרבות".שרק חלק קטן מהעם נהנה ממנו ורובו נמצא בתל אביב. לא הבנתי מה הבעיה .
    סגור
  • 1.
    לנצלנים האלו אין שובע.
    השחף 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי נותן להם מה שהם רוצים כדי לשמור על כיסאו והם מנצלים זאת ןמבקשים עוד ועוד. לכו לעבוד!! לכו לצבא!!!
    סגור