משפט
קמפיין ההפחדה - החרדים חוששים מתבוסה
הסלוגן החדש נועד לתת ביטוי למצב הפוליטי הפנים חרדי בבירה ולפיו אם כוחה של סיעת אגודת ישראל במועצת העיר ירושלים לא יגדל, יכולת העשייה והפעילות למען קהילות הקודש בעיר ייחלש ויחדל מלהתקיים
"לגדול או לחדול": קמפיין אגודת ישראל בירושלים יוצא לדרך. רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים משיקה את הקמפיין וחושפת את הסלוגן שילווה את מערכת הבחירות - "לגדול או לחדול".
הסלוגן נועד לתת ביטוי למצב לפיו אם כוחה של סיעת אגודת ישראל במועצת העיר ירושלים לא יגדל, יכולת העשייה והפעילות למען קהילות הקודש בעיר ייחלש ויחדל מלהתקיים.
מודעת הבחירות הראשונה שמפורסמת היום מבטאת את האמירה שתלווה את כל קמפיין הבחירות כי "המציאות חייבת להשתנות", לפיו הציבור החסידי בירושלים לא יכול עוד לסבול את המצב הנוכחי, בו מעמדו ועמדותיו העקרוניות אינן כשווה בין שווים בניהול העיר.
במטה ההסברה של אגודת ישראל בירושלים מציינים כי: "הכוח לשינוי הוא לא בידיים שלנו, אנחנו עוזרים ומלווים את המערכה, אך הכוח לשינוי האמיתי נמצא בידי הפעילים העוסקים במלאכת הקודש של הבאת כל קול לקלפי. ירושלים חייבת אגודת ישראל חזקה, המציאות חייבת להשתנות, וזה בידיכם".
עוד ב-
רשימת אגודת ישראל בירושלים הוגשה לוועדת הבחירות העירונית בשבוע שעבר. לצד חברי המועצה הקיימים, הרשימה מתחדשת בכוחות צעירים שימשו חיזוק לנציגים הוותיקים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לחדול-אנטי ציונים,אנטי יהדות-70 פנים לה,אנטי ישראליות-ל (ל"ת)אמירה 09/2023/27הגב לתגובה זו0 0סגור