משפט

קמפיין ההפחדה - החרדים חוששים מתבוסה

הסלוגן החדש נועד לתת ביטוי למצב הפוליטי הפנים חרדי בבירה ולפיו אם כוחה של סיעת אגודת ישראל במועצת העיר ירושלים לא יגדל, יכולת העשייה והפעילות למען קהילות הקודש בעיר ייחלש ויחדל מלהתקיים
דוד זולדן |  1
מאיר פרוש (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יהודה חיים, פלאש 90/ הילל מאיר)
"לגדול או לחדול": קמפיין אגודת ישראל בירושלים יוצא לדרך. רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים משיקה את הקמפיין וחושפת את הסלוגן שילווה את מערכת הבחירות - "לגדול או לחדול".
הסלוגן נועד לתת ביטוי למצב לפיו אם כוחה של סיעת אגודת ישראל במועצת העיר ירושלים לא יגדל, יכולת העשייה והפעילות למען קהילות הקודש בעיר ייחלש ויחדל מלהתקיים.
מודעת הבחירות הראשונה שמפורסמת היום מבטאת את האמירה שתלווה את כל קמפיין הבחירות כי "המציאות חייבת להשתנות", לפיו הציבור החסידי בירושלים לא יכול עוד לסבול את המצב הנוכחי, בו מעמדו ועמדותיו העקרוניות אינן כשווה בין שווים בניהול העיר.
במטה ההסברה של אגודת ישראל בירושלים מציינים כי: "הכוח לשינוי הוא לא בידיים שלנו, אנחנו עוזרים ומלווים את המערכה, אך הכוח לשינוי האמיתי נמצא בידי הפעילים העוסקים במלאכת הקודש של הבאת כל קול לקלפי. ירושלים חייבת אגודת ישראל חזקה, המציאות חייבת להשתנות, וזה בידיכם".
רשימת אגודת ישראל בירושלים הוגשה לוועדת הבחירות העירונית בשבוע שעבר. לצד חברי המועצה הקיימים, הרשימה מתחדשת בכוחות צעירים שימשו חיזוק לנציגים הוותיקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לחדול-אנטי ציונים,אנטי יהדות-70 פנים לה,אנטי ישראליות-ל (ל"ת)
    אמירה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור