בארץ

מקלב מתפוצץ על קריב: "עבריין מועד, מנצל את חסינותו"

ח"כ גלעד קריב קומם עליו גם את הנציג החרדי המתון אורי מקלב שמוציא את קצפו וזעמו על נשות הכותל ונציגם בכנסת
דוד זולדן |  1
גלעד קריב, אורי מקלב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סגן השר אורי מקלב הגיב על הכנסת ספר התורה הבוקר לרחבת הכותל המערבי על ידי ח"כ גלעד קריב ותקף אותו ואת נשות הכותל במילים קשות: "מדובר באנשים פרובוקטיביים ופורעי חוק. למרות ניסיונותיהם להציג עצמם כאנשי תרבות ורוח פרצופם האמיתי מתגלה שוב ושוב כאנשים עבריינים פרובוקטיביים ופורעי חוק.
כל רצונם הוא להפריד, לשסע, ולעורר מריבה במקומות הקדושים. לצנינים בעיניהם אחדות עם ישראל בכותל המערבי וכל זה בחסות רבאי רפורמי החוזר ומנצל את חסינותו כעבריין מועד. - כל עם ישראל השורשי והמסורתי רואה את הזיוף הגדול שלהם ומוקיע אותם. אנשים אלו מוציאים עצמם ממורשת ישראל זה דורי דורות. כל עשייתם ורצונם הוא להכפיש ולרדוף את העם היהודי השורשי".
כמדי ראש חודש, נשות הכותל הגיעו גם היום בליווי מנהיגים של התנועה הרפורמית מארצות הברית יחד עם חבר הכנסת גלעד קריב וביקשו להפגין ברחבת הכותל המערבי נגד הממשלה. התנועה ניסתה להכניס ספרי תורה לרחבת הכותל המערבי וסדרני הקרן למורשת הכותל המערבי ומשטרת ישראל הפצירו בהם להימנע מפרובוקציות. ח"כ גלעד קריב ניצל את חסינותו ונכנס עם הספר תורה בראש הקבוצה והוביל את ההפגנה לרחבת הכותל ונוצר חיכוך ועימות בין המתפללים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל עם ישראל?
    ליצמן 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אחד מעסקני החרדים, שמדבר על חוק וסדר (באותו הזמן חרדים פוצצו את שמשות הרכבת הקלה באבנים - אם אלו היו ערבים - מזמן היו יורים בהם. לשלוח כל הזמן את היד לקופה הציבורית, ללא רצון להכנס מתחת לאלונקה עם כלל אזרחי ישראל- זה מוסרי? עדת פרזיטים.
    סגור