בארץ

ח"כ ישראל אייכלר: "החרדים מממנים את החילונים"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה גם קרא להדחתו של נגיד בנק ישראל אמיר ירון, שאת תיפקודו הגדיר ככישלון
מערכת ice |  11
ישראל אייכלר (צילום טוויטר/ישראל אייכלר, פייסבוק/אוגני סלמה)
על רקע הביקורת הציבורית הפוליטית סביב התקציב והכספיים הקואליציוניים, ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) תקף את נגיד בנק ישראל אמיר ירון וטען כי החרדים הם אלה שממנים את הציבור החילוני. "הוא (הנגיד) העלה את הריבית ולא הוריד את האינפלציה, לדעתי הוא חייב להתפטר. הוא כשל - וצריך לעמוד לדין הציבור", אמר אייכלר, המשמש כיו"ר ועדת העבודה והרווחה ויו"ר סיעת יהדות התורה, בריאיון ישי כהן בכיכר השבת.
"מעמד הביניים נקרעים פה. אברכים באים אליי עם הריבית של המשכנתה, זה נורא ואיום", אמר אייכלר, "העלאת הריבית שכל מטרתה הייתה להוריד את האינפלציה לא נבלמה. הוא (הנגיד) צריך לעמוד לדין הציבור על העובדה שהוא העלה את הריבית ולא עצר את האינפלציה. למה רק איש ציבור צריך לעמוד לדין ולעמוד לבחירה? הנגיד החליט להעלות את הריבית וזה לא עזר כלום והאינפלציה עוצרת".

כשנשאל אם הוא זה שממן את הציבור שהולך לאוניברסיטאות ולא לישיבות, ענה אייכלר "ודאי, מהמיסים שלי". "גם החרדים הלא עובדים – רוב המיסים של המדינה הם מיסים עקיפים, מה שאני קונה. מי שקונה דירה או לחם – משלם יותר מ-50% מיסים לאותם פקידים ופרזיטים שלא עובדים. הציבור החרדי עובד ברובו פיזית קשה", אמר.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    האמת שהוא צודק לגמרי
    אריק 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המגזר הציבורי עלה לנו 261 מיליארד במיסים בשנת 2022 , אחוז החרדים במגזר הציבורי שואף לאפס כיון שנדרש שם תואר אקדמאי, אחוז החרדים המשוקלל גברים ונשים בשוק העבודה עומד על 67% 53% גברים + 81 %נשים המדינה קורעת את האזרחים והורגת את העסקים בערימות של מסים כדי לממן את שלטון הפקידים והמגזר הציבורי , התמורה לאזרח היא 0 בריבוע , כל יוקר המחיה בישראל מורכב מערימות מסים על גבי מסים שנועדו לממן את המגזר הציבורי, 261 מיליארד למגזר ציבורי מנופח ובטלן מול פחות ממיליארד לאברכים וישיבות , ותודה השמאל שהביא עלינו את ההסתדרות שניפחה את המגזר הציבורי והפכה אותו אקדמיה לסחטנות ובטלה
    סגור
  • 9.
    ממתי לעשות ילדים נחשב לעבודה?
    אאא עם ראש על הכתפיי 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והנגיד טועה פעם אחר פעם, הריבית צריכה לעלות בכל פעם לפחות באחוז אחד שלם כדי להוריד את האינפלציה. הרבע אחוז שמעלה לא יעזור והוא גם יודע את זה קשה לחרדים? שילכו לעבוד
    סגור
  • עובדים
    ע 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים עובדים ועובדים קשה מאד, אחרת ממה הם חיים? בכל בית לפחות אחד מבני הזוג עובד, שזה לא כל כך שונה מהמגזר הכללי, אז חלאס להאמין לכל מה שהתקשורת מוכרת...
    סגור
  • 8.
    סוף כל סוף כל מילה בסלע (ל"ת)
    מייק 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חרדים משלמים
    אזרח 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה טובה שיתחיל לתת הופעות בסטנדאפ
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    ממיתים עצמם באוהלה של פרנסה קשה.
    אוראל 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן כדי להוריד את עול פרנסת החילונים מהחרדים העמלים.. צריך להקים קהילות ישראל נפרדות.. קהילה שמרנית ו דתית מתונה , קהילה דתית חרדית קהילה דמוקראטית ליבראלית, וקהילה ערבית ( קהילת כלל אזרחיה הערבים בלבד..)
    סגור
  • 5.
    רק טיפשים בכנסת
    עומר 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אההההה אז הוא מממן אותי, תודה שסידרתם לי את זה עד היום הייתי בטוח שזה הפוך לגמרי
    סגור
  • 4.
    אפס מאופס שבוזז לנו את הכסף. לכו לעבוד במקום למצוץ לנו (ל"ת)
    הפראייר משלם המיסים 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חחח עד לאן הגיע הטימטום (ל"ת)
    ישראל 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בושה
    מירי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא אדם מהרחוב, יושב ראש הוועדה לעבודה ורווחה, חבר כנסת המון שנים לא יודע שהמס על הלחם ועל דירות הוא לא 50%? לא יודע שחילונים הם צרכנים הרבה יותר גדולים ולכן לא רק מיסים ישירים אלא גם מיסים עקיפים הם משלמים הרבה הרבה יותר? בושה. הוא לא באמת לא יודע אלא מסתמך על הבורות של בוחריו. הוא בעצם מדבר רק אלהם, שאר האנשים במדינה לא מעניינים אותו למרות שהוא מופקד על גורלם כנבחר ציבור.
    סגור
  • 1.
    צדק צדק תרדוף
    ישראלי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעניין הנגיד הוא צודק
    סגור