קריירה ולימודים

איך חברות ההייטק בישראל ציינו את חודש הגאווה?

לכבוד חודש הגאווה, חברות הייטק רבות בישראל החליטו להעלות מודעות ולחגוג יחד עם העובדים שלהם 
מערכת ice | 
ארטליסט (צילום ארטליסט)
מדי שנה, קהילת הלהט"ב חוגגת את חודש הגאווה הגדול בכל רחבי העולם, שגודל מפעם לפעם. חברות רבות נחשפות יותר ויותר לנושא, וכך השנה, חברות הייטק ישראליות חגגו את חודש הגאווה עם העובדים שלהם.
לכבוד חודש הגאווה, בחברת פבריק המפתחת מתקני ליקוט רובוטים, החליטו לגייס את הרובוטים המלקטים לטובת העלאת מודעות. בחברה החליפו את תאורת הלד של הרובוטים הפועלים במרכזים ברחבי הארץ ומעבר לים לצבעי הגאווה.
לצד זה, בחברה נערכה גם פעילות לעובדים במסגרתה התארחה שרית בן שימול, אמא גאה לדין, שיצא מהארון כטרנסג'נדר בגיל 16. היא סיפרה לעובדים על המסע האישי שלה כאם, ועל השליחות שלה כיום לצאת למסע הסברה תוך פעילות בדיונים ממשלתיים וסיוע לילדים ולנוער טרנס וקידום שיווין מגדרי.
חברת הסייבר Tufin אירחה את שרית בן שימול, אמא לילד טרנסג׳נדר, להרצאה "אמא גאה". בהרצאה, פתחה שרית חלון לחוויה שלה כאשה וכאמא, בתקופת השינוי המשמעותי בחייה ובחיי בני משפחתה. זה סיפור על הורות, שלא תמיד עומדת בציפיות שלנו, על החשיבות בבחירה נכונה באופן ההתמודדות עם משבר ועל יצירת מציאות חדשה תומכת, מחזקת ומאחדת. ההרצאה מהווה השראה לנחישות, חיוביות, נפילה לתהומות וצמיחה מחדש לחיים שלמים ומאושרים דווקא בזמן משבר, כל משבר.

צילום: תופין
חברת cnvrg.io קיימה האפי האוור צבעוני ומתוק במיוחד,  במסגרתו נפגשו כל עובדי החברה להרצאה מרתקת עם צבי הנדרסון מאיו, בן זוגו של עומרי הנדרסון מאיו, מנהל פרוייקטים בחברה. צבי דיבר על הצורך לקדם נישואים חד-מיניים מבחינה חוקתית, ועל העבודה האישית שלו לקידום הנושא בסקוטלנד.
עומרי הנדרסון מאיו, מנהל פרוייקטים בחברת cnvrg.io: "הייתי גאה בצבי בעלי שהגיע לספר לנו על עולם הלהט״ב והלחימה שלו למען שוויון זכויות הלהט״ב בכלל והנישואין בפרט. אני שמח לעבוד בחברה שמכילה, מקבלת ומציינת את חודש הגאווה".

חברת Digital Turbine, מובילה עולמית בענף הפרסום באפליקציות במוביל, ציינה את חודש הגאווה עם חגיגה בין לאומית לעובדיה ברחבי העולם. בנוסף לשעה שמחה לציון חודש הגאווה, נערך סשן וירטואלי על ההיסטוריה של קהילת הלהט״ב, שורשי תנועת הגאווה, ההתפתחות שלה לאורך השנים וכיצד גאווה והמשך הובלת מאבק הקהילה לזכויות וחופש מסביב לעולם מתכתב עם ערכי החברה.

צילום: דיגיטל טורביין
חברת BUYME החליטה לציין את חודש הגאווה בצורה עוצמתית, מוזיקלית ויצירתית: לקיחת חלק בקליפ של שירה החדש של נועה קירל "פרובוקטיבית" בשיתוף ליין הגאווה הידוע, הפוראבר, מתוך רצון להשקיע, לתמוך ולעודד את אירועי חודש הגאווה. במסגרת שיתוף הפעולה, BUYME תמכור באתר הפופ-אפ החדש שלה כרטיסים למגוון מסיבות הגאווה השונות של הליין. בנוסף, החברה הזמינה למשרדיה את ארגון חוש״ן, ארגון החינוך וההסברה של קהילת הלהט״ב בישראל, להרצאה מעניינת, מפרה ומרגשת לעובדיה.
חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist מציינת את חודש הגאווה בסימן proudtobeme# - הגאווה של כל אחד ואחת מאיתנו במי שאנחנו. במסגרת זו, יתקיימו במהלך החודש מספר אירועים מלאי יצירתיות והשראה לעובדי ועובדות החברה: 
ב-14.06 הוזמנו העובדים לשיחה עם יוצרת מוכשרת העובדת בחברה - שרון אילת, ששיתפה את התובנות שלה על גיוון בתעשיית הקולנוע. 19.6 מפגש עם עידו גרינברג - היוצר של Mismas, ששיתף במסעו כיוצר תוכן וייתן טיפים להעצמת מיתוג עצמי. 21.6 הקרנת הסרט התיעודי "מיני די.וי" העוקב אחר סיפורי ההתבגרות של ארבעה צעירים להט"בים שילווה בשיח עם שאולי מלמד, יוצר הסרט.

צילום: ארטליסט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה