קריירה ולימודים

כבוד ישראלי: מפתח כיפת ברזל זכה בעיטור למנהיגות עולמית

המדליון הנשיאותי לד"ר גולד, המכהן כראש מפא"ת, יוענק בטקס השנתי של האוניברסיטה לציון סיום שנת הלימודים האקדמית וקבלת התואר הראשון לבוגרי האוניברסיטה
מערכת ice | 
דני גולד (צילום ישיבה יוניברסיטי)
אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי תעניק ביום שלישי הקרוב ה-23 במאי במדיסון סקוור גרדן בניו יורק את העיטור הגבוה ביותר שלה למנהיגות עולמית ליזם ומפתח כיפת ברזל, תת אלוף במיל ד"ר דני גולד.
המדליון הנשיאותי לד"ר גולד, המכהן כראש מפא"ת, יוענק בטקס השנתי של האוניברסיטה לציון סיום שנת הלימודים האקדמית וקבלת התואר הראשון לבוגרי האוניברסיטה. הטקס השנה יתמקד בחגיגות 75 שנה לעצמאות ישראל.

תואר דוקטור לשם כבוד יוענק בטקס לאמיל פיש, ניצול שואה פילנתרופ ואיש חזון. הטקס יחל בשעה 14:00 שעון ניו יורק.
ישיבה יוניברסיטי נחשבת לאחת האוניברסיטאות המובילות בארה"ב, ומדורגת במקום ה-68 והמכובד במדד האוניברסיטאות בארה"ב. היא נחשבת לאוניברסיטה ציונית.
נשיא ישיבה יוניברסיטי, הרב ד"ר ארי ברמן, אמר כי "בשעה שישראל חוגגת את עצמאותה ה-75 אנו גאים לארח כאן את ד"ר דני גולד, גיבור המהווה מודל לחיקוי לסטודנטים באוניברסיטה על מסירותו העמוקה למדינה היהודית ועל מנהיגותו בשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל".
ד"ר דני גולד אמר כי זה כבוד גדול עבורו לקבל את מדליון הנשיאות למנהיגות עולמית ממוסד נחשב כמו ישיבה יוניברסיטי, המחנך את מנהיגי העתיד. לדבריו, זו זכות גדולה עבורו לצפות בסטודנטים בישיבה יוניברסיטי ולהיות עם הדור הבא של המוחות המבריקים של האוניברסיטה. הוא הדגיש כי מה שמוביל את אותם סטודנטים צעירים להישגים טכנולוגיים הוא החדשנות, יצירתיות, הדחף והכישרון.
אמיל פיש שרד את מחנה הריכוז ברגן בלזן והפך לאיש עסקים מצליח בלוס אנג'לס. הוא מקדיש חלק ניכר מחיין לזיכרון קורבנות השואה. הוא ייסד בישיבה יוניברסיטי את המכון ללימודי השואה על שם אמיל וג'ני פיש, שחרט על דגלו להילחם במכחישי השואה ולהילחם באנטישמיות. במהלך הטקס יוענקו יותר מ-1,700 תארים לסטודנטים בתוכניות לתואר ראשון ולתארים מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה