קריירה ולימודים

שימי תבורי קיבל בשורה מרגשת: זו העיר בה יופיע בעצמאות

שימי תבורי לא הוזמן לראשונה בחייו לבמות יום העצמאות מה שגרר סערה לא קטנה. כעת, זהבה בן החליטה להרים את הכפפה והזמינה את תבורי להופיע עמה באשדוד, כשגם עיריית ראשון לציון החליטה להזמין את הזמר להופיע בבמת יום העצמאות בעיר
מערכת ice |  1
שימי תבורי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שימי תבורי, אחד הזמרים האהובים בישראל, לא הוזמן בפעם הראשונה בחייו להופיע על במות יום העצמאות בישראל בשום מקום ברחבי המדינה, כאשר ערים רבות כבר סגרו את הזמרים שיופיעו אצלן ותבורי נותר מאוכזב.
היום (שישי) פורסם ב-YNET כי מי שעשתה מחווה מרגשת במיוחד עבור תבורי היא לא אחרת מאשר הזמרת האהובה זהבה בן, שהזמינה את תבורי להופיע עמה על במת יום העצמאות באשדוד, תתחלק איתו בהכנסות. מי שעוד החליטה להרים את הכפפה ולעשות מחווה מרגשת במיוחד עבור תבורי היא עיריית ראשון לציון והעומד בראשה, רז קינסטליך, שהזמין גם הוא את תבורי להופיע בעירו.
יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, אמר בתגובה: "הצטערתי לשמוע ששימי תבורי לא הוזמן להופיע בחגיגות העצמאות, והיה חשוב לי שיקבל את הבמה לה הוא ראוי - כאן אצלנו בעיר וישמיע משיריו הנפלאים, שרבים מאיתנו גדלו עליהם".
גם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך אמר: "לכבוד הוא לנו להוסיף את שימי תבורי, אחד מהאמנים הבולטים בתרבות הזמר הישראלית, לרפרטואר האמנים שיופיעו אצלנו בעיר ביום העצמאות הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהבה בן מלכה אמיתית הכי טובה!!! איזה כייף שימי מצטרף אי (ל"ת)
    נינה 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור