קריירה ולימודים

מעיין אדם יוצאת לדרך חדשה: זה האתר החדש שהקימה

Mami, הסטארטאפ החדש של מעיין אדם יוצא לאור: לאחר ששברה את האינטרנט במוציאי שבת, כאשר למעלה מחצי מיליון אנשים ניסו להיכנס בבת אחת לאתר החדש שלה, הפרויקט הסודי של מעיין אדם נחשף כעת
מערכת ice |  14
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
מי שעוקב ברשתות אחר אשת התקשורת ויוצרת התוכן, מעיין אדם, וודאי יודע שהיא עובדת קרוב לשנה על פרוייקט גדול אותו חשפה הערב קבל עם ואינסטגרם. הסטארטאפ של אדם נקרא ״Mami - מה משתלם״, והוא הדור הבא של מועדוני הצרכנות, מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומודל עסקי-חברתי ראשון מסוגו. הפלטפורמה חינמית, פתוחה לקהל הרחב ומשלבת בתוכה הטבות במותגים נחשקים, מגוון משפיענים ויוצרי תוכן, שותפים מהעולם המוסדי ועוד
חויית המשתמש הייחודית בפלטפורמה היא פרי פיתוח של אדם, אשר במהלך שנותיה באינסטגרם הצליחה לפצח את האבולוציה של ה’קוד קופון׳ - זירת הקניות בסושיאל שהפכה לנורמה, אך אדם הבחינה בהרבה "נקודות כאב" עבור הצרכנים, למשל: קוד קופון עולה בסטורי ל-24 שעות ומונע מהצרכניית לתכנן קניה נבונה, המידע חולף ולא זמין ויוצר תסכול רב. ״Mami היא בית צרכני שמכבד את משתמשות הרשת ורואה אותן, היא משפרת את חווית המשתמש ועתידה לשנות את השוק לטובת הצרכנית״ לדברי אדם.
‏Mami לוקחת את ה-social shopping כמה צעדים קדימה וממסדת את הקהילה הצרכנית האדירה שראויה להכרה ולגג. ״אני משרתת ציבור כל חיי, הייתי 8 שנים בצבא, 4 שנים בכנסת ובממשלה ואני כבר 6 שנים בתקשורת. כשנכנסתי לאינסטגרם ראיתי בו עוד זירה לעשייה ציבורית, להצפה של נושאים חברתיים ופולטיים ובעיקר - למהפכה המסחרית. הורדת יוקר המחיה היא לא סיסמה פה, היא מציאות יום יומיומית שיצרנו יחד.
הכוח האדיר שלכן כקהילה אפשר לי להתמקח ולהוריד מחירים כפי שהשכילו לעשות בעבר ציבורים גדולים בישראל ומועדוני צרכנות רבים. אבל בניגוד לאנשי הקבע, ההייטקיסטים, השוטרים והמורים, הקהילה הצרכנית באינסטגרם מעולם לא מוסדה באופן רשמי, ולכן לא קיבלה הטבות קבועות ולא מעטפת פיננסית כמו של הגדולים. מהיום יש לנו בית צרכני משלנו״. מסבירה אדם.
בסטארטאפ החדש לוקחות חלק רשתות מובילות, מותגים בינלאומיים, וחברות מוסדיות פיננסיות ואחרות. חברת מגדל למשל מציעה לחברות Mami ביטוח בהנחה יוצאת דופן ובקרוב יושק גם כרטיס אשראי ייחודי ומסקרן.
בפרויקט לוקחים חלק משפיענים נוספים כמו מירן בוזגלו, נופר מור, אליטה אופק, רון יוחננוף, שני מלח הארץ ואייל חדד כנבחרת פותחת. עתידה של Mami הוא להיות בית שבו משפיענים ויוצרי תוכן משתפים פעולה יחד ונותנים לקהילה הצרכנית מענה רחב במגוון תחומים.
‏Mami משנה את חוקי המשחק בכמה אופנים: בניגוד להרגל באינסטגרם, ינתנו הטבות באתר 24/7, ולא רק כשיש מבצע גדול. בניגוד למרבית ההסכמים מול משפיענים ב-Mami אין בלעדיות על מותג אחד בקטגוריה - כל מוצר שיוכיח תוצאות, הצלחה ואיכות, יכול לפרסם בפלטפורמה. כך שהצרכן מקבל מגוון מותגים בכל קטגוריה ויכול לבחור את מה שמתאים לו.

Mami מבטלת את הצורך בחיפוש אינסופי בהיילייט או שיטוט בגוגל ומציגה מאות סרטוני הדרכה ושימוש, המלצות והדגמות לשימוש הצרכנית גם לאחר קבלת המוצרים ובכל עת שתחפוץ. כמו כן, היא מעמידה שירות לקוחות אנושי ומקצועי לכל צורך. אפילו התנהלות קודי הקופון שונה לחלוטין - אין הסתבכות עם הקודים, אותיות גדולות, אותיות קטנות, מספרים, אין יותר צורך לזכור או לצלם מסך. ב״Mami״ הלקוחה מקבלת כרטיס חדשני עם הקוד וכל פרטי ההטבה לנייד כפי שחווית משתמש ב-2024 צריכה להראות.
מעיין אדם, בעלים ומייסדת ״מאמי״: ״הייתי צמאה לשינוי וחלמתי למסד בצורה רצינית את הקהילה הצרכנית האדירה הזו, שראויה שיכירו בה, ושיהיה לה בית, שם ומעמד מכובד משלה. קניה מבוססת אמון במפרסם היא הקניה הכי טובה בעולם בעייני וצריך לשמר אותה. אני מזמינה את כולם להיכנס ולהנות ממה שעבדנו כל כך קשה עבורו. וזו רק ההתחלה״.
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אין עליך
    דיאנה 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט אוהבת אותך
    סגור
  • 11.
    בגדי המלך החדשים. על מי את עובדת שוב? (ל"ת)
    דניאל 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מה מוכרת? מוצרים מסין או מוצרים
    אופיר 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהיא המקשרת בין החברות וככה גורפת כסף. היא המתווכת. מי בא לקנות ?
    סגור
  • 9.
    מצחיקה
    רונית 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לה פנים ממש מכוערות תווי פנים מוכרת מערוץ 12. היתה מגישה וצוחקת פה ענק בקיצר לא יפה בכלל אין לה עניים כחול תכלת אין לה אף קטן תווי פנים לבנה שחומה מאוד לא יפה
    סגור
  • רדוד! (ל"ת)
    רוני 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    העלק פועלת למען הציבור
    דוד 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פועלת רק עבור עצמה והכיס שלה. ואל נשכח שהיא עבדה עם מירי רגב והגנה עליה בכל הזדמנות שיש. אויבת העם
    סגור
  • 7.
    כמה מכבסת מילים, היא מוכרת באינטרנט
    שי 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפשר לכבס מילים?? זה קוד קופון רק באקסטרים
    סגור
  • 6.
    יצאה מכל החורים. (ל"ת)
    דן 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מעיינוש
    דויד המלך 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה פרוייקט למה לעבוד גם ככה הקרבת את אחותך למולך כולך באורות מכרת את אחותך כדיי להיות חלק מהכת הכל עבור כסף ומעמד מה שלא תעשי את תשרפי בגיהנום שאת תמותי לא יעשו לך הלוויה אייך נקרעת מצחוק שאחותך מתה את וחן זנדר מלאות חיוכים על הקידום בכת שהשגתם עיי הקרבת קורבנות אדם למולך ימח שמך ושם זכרך
    סגור
  • 4.
    מעין אדם (ל"ת)
    יעל 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אוף נמאס ממנה (ל"ת)
    נקסט 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    שתלך לעבוד
    דויד 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הייתה בכנסת ובממשלה ולא ידענו? אולי שתלך לעבוד במקום להתפרנס מפתיות שרודפות אחרי כל קופון שאיזו סלבית בשנקל גוזרת עליהן? נגמרו התכשיטים בדולר מסין שניתן למכור לסתומות הללו בסכומי עתק?
    סגור
  • 1.
    מעין
    אילה 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי זאת?גם אני יוצאת לדרך חדשה למה כתבו עלי?
    סגור
  • מעין אדם (ל"ת)
    יעל 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור