רכב

הפתעה לנהגים בישראל: זה מה שמחכה להם בנתיבי איילון

משפחות החטופים ממשיכים במאבק שלהם להחזיר את החטופים שלנו הביתה ומיד, ועשו מחווה מצמררת במיוחד לחטופים שנמצאים בשבי החמאס, כאשר שמותיהם של כל 109 החטופים נכתבו בענק על הכביש בנתיבי איילון. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
צילום shutterstock
משפחות החטופים ממשיכים במאבק שלהם להחזיר את החטופים שלנו הביתה ומיד, זאת על רקע השיחות בקהיר והמשא ומתן לעסקת חטופים, שעומד בפני קריסה, בין היתר בעקבות ההתעקשות של ראש הממשלה בנימין נתניהו שצה"ל ימשיך לשלוט בציר פילדלפי, מה שנותר סלע המחלוקת העיקרי במשא ומתן בין הצדדים.
הבוקר (חמישי) הם עשו מחווה מצמררת במיוחד לחטופים, אחרי שהנהגים בנתיבי איילון, שהפכו לאחד ממוקדי ההפגנות והמחאות הגדולים ביותר לאחרונה, הופתעו לגלות כי על כביש שלם בנתיבי איילון נכתבו השמות של כל 109 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס כבר מה-7 באוקטובר, כמעט שנה שלמה.
נתיבי איילון הבוקר (צילום מתוך רשתות חברתיות, בשימוש לפי סעיף 27 א')
כידוע, עסקת החטופים נמצאת על סף קריסה, כאשר מחר אמורה הייתה להתקיים פסגה נוספת בקהיר, אך על פי דיווח ב"מעריב", הפסגה לא תתקיים בסופו של דבר. למעשה, המתווכות מנסות להעביר את הפסגה ליום ראשון, אך עדיין לא ברור אם כך הם פני הדברים ואם היא אכן תתקיים בסופו של דבר.
בזמן שכולם מחכים לתגובה של איראן וחיזבאללה על החיסולים, הדבר היחיד שלא יצית את המזרח התיכון עוד יותר הוא עסקת חטופים. על כן, המתווכות, בראשן ארצות הברית, עושות כל מאמץ כדי שהצדדים יתפשרו ותיסגר עסקה, אך נראה שעסקה כזאת הולכת ומתרחקת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה