בארץ

מידע חדש חושף: ממה נהרגו החטופים שגופותיהם הוחזרו?

לפני יומיים, במבצע לילי ומורכב בלב מרחב חאן יונס, הצליחו כוחות צה"ל לחלץ את גופותיהם של שישה חטופים. תחילה הועלתה האפשרות שהם נהרגו מאש צה"ל, אך מידע חדש חושף את האמת מאחורי הפרשה | כל הפרטים.
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צה"ל)
ביום שלישי האחרון, במבצע מורכב במרחב חאן יונס ברצועה של כוחות צה"ל חולצו גופותיהם של שישה חטופים: חיים פרי, יורם מצגר אלכס דנציג, אברהם מונדר, יגב בוכשטב ונדב פופלוול, שנלקחו לרצועה עזה מביתם בעוטף במהלך השבת השחורה כשהם בחיים. 
אשתו של יגב בוכשטב, שוחררה במסגרת עסקת השבויים בסוף 2023 וכך גם בתו ונכדו של אברהם מונדר, אך אלו נשארו בשבי. החמאס אף פרסם אות חיים של חיים פרי ויורם מצגר בו הם קוראים לממשלה לא להשליכם לעת זקנה. הידיעה על דבר מותם של השישה הגיעה כמה שבועות לפני המבצע לחילוץ גופותיהם.
תחילה כשהשישה הוחזרו לישראל נבדקה האפשרות שהם נהרגו כתוצאה מאש של כוחות צה"ל, אך כעת, מידע חדש שפורסם לראשונה על ידי ניר דבורי ב-N12 חושף שלא כך היה הדבר.

החטופים שגופותיהם הוחזרו: נדב פופלוול, יגב בוכשטב, יורם מצגר, חיים פרי, אברהם מונדר ואלכס דנציג, צילום: באדיבות המשפחות
על פי ממצאים שהתקבלו עולה שהחטופים נרצחו על ידי שוביהם מחשש לפעולת חילוץ בזמן הפצצת צה"ל בסמוך לאזור שבו הוחזקו. מאותה הפצצה נהרגו לבסוף מחבלי החמאס ששמרו עליהם. 
במהלך השבוע התראיין ל-103FM, רן מצגר, בנו של יורם מצגר ז"ל, אחד מהחטופים שחולצו במבצע השבוע. בראיון מצגר הבן, סיפר שאביו לא נפגע מאש של כוח צה"ל, אלא חשף מידע אחר: "אבא נורה, הוא לא נפגע בפעולה של צה"ל. אבא נרצח. מי שרצח את אבא שלי זה חמאס, לא הייתה לנו שום האשמה על צה"ל לא בנושא הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה