שיווק ופרסום

חברת "אחוה": "העדיפו מוצרי מזון ישראלים על פני מותגים מיובאים"

חברת "אחוה" הישראלית, הקימה קמפיין פרסום אשר קורא לציבור הרחב לתמוך במוצרי כחול לבן בימים אלו. בימים אלו, נרשם זינוק של מאות אחוזים במוצרי החברה בשוק הקמעונאי והמוסדי, בעיקר על ידי כוחות הביטחון

מערכת ice |  2
מוצרי אחוה (צילום אחוה)
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, יזמה קמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".
אותו קמפיין פרסומי, קורא לציבור הרחב לתמוך בתוצרת ישראלית בימים אלו ולרכוש מוצרי כחול לבן. יעקב מלאך, יו"ר חברת "אחוה", סיפר על חשיבות התרומות לכוחות הביטחון בימים אלו: "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש".

לצד זאת, החברה מדווחת כי בימים אלו, הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלווה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות.
על פי החברה,  המוצר הבולט הוא החלווה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלווה הקלאסי של המפעל. מלבד זאת, נרשם ביקוש גם במוצרי הטחינה, המשווקים בבקבוק לחיץ, אשר מתאימים לצריכה ישירות מאריזתה. 
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה התייחס לכך: "אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיפה הם קונים את השומשום ? (ל"ת)
    כרק 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח אתיופיה (ל"ת)
    יוסי 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור