שיווק ופרסום

בצל המלחמה: היקף המכירות בבלאק פריידי הסתכמו ב-71 מיליארד דולר

סיילספורס מסכמת את בלאק פריידי: מכירות האונליין הגלובאליות בבלאק פריידי עלו ב-8% והסתכמו בכ-71 מיליארד דולר. שיעורי ההנחה הגבוהים ביותר בעולם בבלאק פריידי היו במוצרי איפור (40%), בגדי ספורט וביגוד כללי (34%)
מערכת ice | 
בלק פריידיי (צילום Pexels)
חברת סיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM וטכנולוגית ענן בעולם, מציגה נתוני מכירות גלובליים המסכמים את המכירות אונליין שבוצעו בבלאק פריידיי 2023, המתבססים על ניתוח נתוני קניות של למעלה מ-1.5 מיליארד קונים בעולם שנלקחו מפלטפורמת ה-Commerce Cloud של סיילספורס. על פי הנתונים, סך כל מכירות האונליין העולמיות ביום זה הגיעו לכ-71 מיליארד דולר, עלייה של 8% בהשוואה לשנה שעברה.
עוד עולה מהנתונים כי הקטגוריות עם הכי הרבה מכירות בעולם היו הנעלה- עלייה של 23%, בריאות ויופי- עלייה של 21% וטיפוח- עלייה של 20%. כמו כן, באירופה אותן הקטגוריות עם עליות דומות עם תוספת של קטגורית ה"בית" עם עלייה של 10%. ובארה"ב הקטגוריות המובילות היו הנעלה ותיקים עם עלייה של 22%, מוצרי ספורט עם עלייה של 21%, ובריאות ויופי עם עלייה של 17%.
שיעורי ההנחה עלו ל-28% ברחבי העולם ול-30% בארה"ב, המסמלים את שיעורי ההנחה הטובים ביותר והעסקאות הטובות ביותר בחודש הקניות זה. הקטגוריות עם שיעורי ההנחה הגבוהים ביותר בעולם בבלאק פריידי היו- מוצרי איפור עם ממוצע של 40% הנחה, בגדי אקטיב (ספורט) וביגוד כללי עם ממוצע של 34% הנחה.
לעומת זאת, באירופה היה ניתן לראות כי ההנחות הכי משמעותיות היו בקטגוריות של ביגוד (27%), תיקים ובגדי יוקרה (26%), ובגדי ונעלי ספורט (26%). גם בתחום ההנחות, בארה"ב אחת הקטגוריות המובילות היא מוצרים לבית עם 25% אחוזי הנחה בממוצע, ביגוד גם פה היה פופולרי עם 39% אחוזי הנחה.
בנוסף, עולה מהנתונים שצרכנים חזרו להשתמש בנייד כאמצעי מוביל לביצוע קניות, אחרי שבתקופת הקורונה הייתה ירידה, שכן אנשים העדיפו את החוויה הוויזואלית של המחשב על פני הניידים. ב-2023, 79% מהתנועה אונליין הגיעה מהניידים, לעומת 75% בשנות 2020 ו-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה