כסף וצרכנות

בלאק פריידי: זו המדינה שהישראלים "הענישו" וכמעט לא קנו ממנה

חג הקניות "בלאק פריידי" השנה היה שונה מהשנים הקודמות, כאשר במרבית הפעמים ישראלים מחכים ימים ואף שבועות לחגי הקניות ברשת והפעם נראה כאילו היום הזה נדחק אחורה, ברקע המלחמה ועסקת החטופים
מערכת ice |  1
בלק פריידי (צילום shutterstock)
הישראלים ידועים בחיבתם לקניות ובמיוחד לקניות ברשת, המתבטאת בטיולים בחו"ל בהם הישראלים כמעט תמיד מחפשים את ה"שוק המקומי" כדי לטעום מהאותנטיות של המקום וגם כדי לחזור הביתה בידיים מלאות תוך כדי תשלום מחירים נמוכים ככל האפשר.
השנה הישראלים המשיכו במנהג הקניות ב"בלאק פריידי" ולמרות המשבר הכלכלי הנלווה למצב המלחמה השורר במדינת ישראל, נראה כי כהרגלם, הם המשיכו לנצל את המחירים הנמוכים והמבצעים בחג הקניות האהוב וביצעו רכישות רבות, להן יצטרכו להמתין עד הגעתן לארץ.
על פי נתוני חברת השילוח רד בוקס פרסל, המבצעת משלוחים מארה"ב ומאירופה, בעוד שהמסחר מארה"ב פורח, הרכישות מטורקיה בצניחה חדה. בענף המשלוחים יש כאלה שמעריכים את הצניחה בשיעורים שמגיעים עד ל – 90% ביחס לשנים קודמות. את הרקע לצניחה ניתן להסביר במצב הביטחוני ובעמדתה של טורקיה בהקשר למצב".
נמרוד מגידוב, מנכ"ל חברת המשלוחים רד בוקס פרסל: "למרות המצב אנחנו רואים שהישראלים לא מוותרים על ההזמנות מחו"ל. הצרכן הישראלי רק מתחיל להכיר את האפשרויות הקיימות בשוק באירופה, כיון שעד לא מזמן מחירי השילוח משם היו יקרים מאוד. כרגע עם מחירי השילוח הזולים של רד בוקס, אנחנו רואים עלייה בהדרגה בהזמנות מאירופה. בארה"ב יש לא מעט אתרים ורשתות כדוגמת אמזון, וולמארט וטרגט שהישראלים התרגלו להזמין מולם באופן שגרתי. למרות שאמזון ביטלה את המשלוחים לישראל בתחילת המלחמה ורק בהמשך החזירה אותו למוצרים בודדים, עדיין ישראלים רבים בחרו בכ"ז להזמין ממנה ונעזרו בשירותי רד בוקס פרסל לשם כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולא באלכם לכתוב שהכתבה מממונת ע''י רד בוקס פרסל? (ל"ת)
    גאון הדור 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור