שיווק ופרסום

נשיא המדינה ורעייתו אירחו את נציגי הדבוראים ומועצת הדבש

לרגל ראש השנה וכמיטב המסורת, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו בבית הנשיא את נציגי הדבוראים מרחבי הארץ ומועצת הדבש. השנה, המפגש עסק בהעמקת הידע בנושא האבקה, המתבצעת על ידי דבורת הדבש, ובהצגת פרויקט משותף בין אומנים לדבוראים המתקיים במוזיאון ישראל

מערכת ice | 
יצחק הרצוג ראש השנה (צילום עמוס בן גרשום)
לרגל ראש השנה וכמיטב המסורת, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו בבית הנשיא את נציגי הדבוראים מרחבי הארץ ומועצת הדבש. השנה, המפגש עסק בהעמקת הידע בנושא האבקה, המתבצעת על ידי דבורת הדבש, ובהצגת פרויקט משותף בין אומנים לדבוראים המתקיים במוזיאון ישראל.
במהלך האירוע הוצג פרויקט של מוזיאון ישראל בשם "דבורים וקיסרים". במסגרת הפרויקט הוכנסו חצי מיליון דבורים לגן הפסלים של המוזיאון ויצרו בכוורת ייעודית העתק משעווה של ראש הקיסר הרומי - הדריאנוס - אחד הפסלים החשובים במוזיאון ישראל. הפרויקט יוצג לקהל הרחב בתחילת השנה הקרובה במוזיאון.
עוד נכחו במפגש אופי רייך מנכ״ל מועצת הדבש, אורי דורמן, מזכ״ל התאחדות חקלאי ישראל, דורון ליבנה, יו״ר ארגון מגדלי הדבורים בישראל ודבוראי מכפר ביל״ו, אבי אלקיס יו״ר דירקטוריון של מועצת הדבש, אשר הדגישו כי ענף הדבורים וההאבקה (הפרייה) בפרט, והחקלאות הישראלית בכלל, הם חלק משמעותי מהמנוע הכלכלי של מדינת ישראל.
נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך את הדבוראים: "שתהיה שנה טובה ומבורכת לחקלאות הישראלית, בוודאי לענף הדבש, שנה מתוקה לכולכם!".
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג: ״אפשר גם בימים הפחות קלים האלו, עם הרבה דאגות, לראות את הזוויות האחרות, המעניינות, המרתקות, של הדבורים. שתהיה לכולנו שנה טובה יותר, רגועה יותר, שלדבורים תהיה הרבה עבודה. תודה רבה לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה