טלוויזיה

הזוכה באח הגדול חושפת: מה תעשה במיליון שקל שקיבלה?

רגע לאחר היציאה מהבית, בריאיון ראשון לקובי מחט שסיכם את זכייתה, מעתוק הבהירה מה תעשה בסכום בו היא זכתה: "לא ציפיתי לזה, כל הזמן אמרתי שהחלום שלי רק לשבת בגמר, אבל לנצח לא חשבתי לרגע ואני ממש מודה לכולם. אתרום מהכסף למעון של קובי"
מערכת ice |  2
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
אחרי 104 ימים בתוך בית האח הגדול, יובל מעתוק זכתה אמש (חמישי) בתואר 'הדיירת האחרונה' של העונה ותקבל מיליון שקל, לפני מסים, עבור הזכייה שלה בריאליטי של רשת 13, כאשר גברה בגמר על סתיו קצין, יענקי גולדפרב, ליאל קוצ'רי ושניר בורגלי.
רגע לאחר היציאה מהבית, בריאיון ראשון לקובי מחט שסיכם את זכייתה, מעתוק הבהירה מה תעשה בסכום בו היא זכתה: "לא ציפיתי לזה, כל הזמן אמרתי שהחלום שלי רק לשבת בגמר, אבל לנצח לא חשבתי לרגע ואני ממש מודה לכולם. אתרום מהכסף למעון של קובי".

על כך שהיא ניצחה בגמר יריבה כמו סתיו קצין שהייתה לפייבוריטית למן הפתיחה: "סתיו הייתי בטוח שאת זוכה, לא רואים כאלה, באמת שהייתי בטוח שהיא תזכה. קיבלתי אהבה ברמות מטורפות, הם אוהבים אותי באמת בלב שלהם וגם אני אוהבת אותם מאוד מאוד".
מעתוק דיברה לאורך העונה על אחיה התאום קובי, שנמצא על הרצף האוטיסטי, ועל הקשר הקרוב ביניהם: "היה לי חשוב להעלות את המודעות לכך שאוטיסט זה לא קללה, צריך לתת להם יותר מקום בחברה, הם לא שונים, הם המלאכים של בורא עולם".
מעתוק הבינה שיש לה 95 אלף עוקבים: "אני לא מאמינה, אני לא מעכלת את זה שמכירים אותי, פשוט אני רוצה שאף אחד לא יפגע בי ושכולם יקבלו את האחר", קצין אגב הודתה: "אני חשבתי שמגיע לך לזכות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל
    א 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך זכיה נכונה לבחורה הנכונה מגיע לך
    סגור
  • דעה
    שוהם חנה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לה לזכות . היא הכי נורמלית שם וגם יש לה אח עם נכות . לפחות הכסף הלך למקום שצריכים אותו . ובטח היא גם תיתרום אותו . נאחל בהצלחה
    סגור