שיווק ופרסום

"הצבע של ישראל": טמבור בקמפיין חדש ויצירתי במיוחד

בקמפיין החדש, טמבור בוחרת לספר בצבעים רגעים ומראי מקום בהוויה הישראלית: דרך שירים, הישגים ספורטיביים, אהבות, גאוות, מאכלים ועוד
מערכת ice | 
קמפיין הצבע של ישראל (צילום טמבור)
טמבור, ענקית הצבע וחומרי גמר לבנייה, יוצאת בקמפיין מותגי חדש וצבעוני. הקמפיין החדש, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, נוצר ע"י משרד הפרסום McCann ועולה בשילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה ובדיגיטל, תחת הקריאייטיב "טמבור. הצבע של ישראל".
הקמפיין של טמבור מספר את הסיפור של הישראליות דרך צבע. מניפת צבעים שמאחוריה מסתתרים זיכרונות, געגועים ורגשות מקומיים וייחודיים. חברת טמבור בוחרת לספר בצבעים רגעים ומראי מקום בהוויה הישראלית: דרך שירים, הישגים ספורטיביים, אהבות, גאוות, מאכלים ועוד.
"אנחנו בטמבור מכירים בכוחו של הצבע. צבע מייצג עולם שלם של רגשות, טעמים, זיכרונות וזהויות. לכל רגע ורגש יש את הצבע שלו. טמבור, מותג הצבע של ישראל כבר 85 שנה, חוגג את הצבעים של ישראל, הצבעים שהופכים אותנו למי שאנחנו, על הגוונים השונים ואולי דווקא בזכותם", מסבירה צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור.
בתוך כך, בחודש שעבר, טמבור התבשרה כי זכתה זו השנה השנייה ברציפות בדירוג פלטינה +, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון "מעלה" בגין אחריות תאגידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה