שיווק ופרסום

קבוצת שלמה והפועל ת"א בעסקת ענק: החסות הגבוהה בהיסטוריה של המועדון

קבוצת שלמה וקבוצת הפועל תל אביב בכדורסל הודיעו שהחל מעונת המשחקים הקרובה ולמשך חמש השנים הקרובות, קבוצת שלמה תוביל את החסות הראשית של המועדון. הסכם החסות כולל גם אספקת כלי רכב לשימוש שחקני המועדון והוא הגבוה והארוך ביותר בהיסטוריה של הקבוצה האדומה
מערכת ice | 
הפועל תל אביב וקבוצת שלמה (צילום עזרא לוי)
קבוצת שלמה וקבוצת הפועל תל אביב בכדורסל הודיעו הבוקר (רביעי) שהחל מעונת המשחקים הקרובה ולמשך חמש השנים הקרובות, קבוצת שלמה תוביל את החסות הראשית של המועדון. הסכם החסות כולל גם אספקת כלי רכב לשימוש שחקני המועדון והוא הגבוה והארוך ביותר בהיסטוריה של הקבוצה האדומה.
במסגרת ההסכם בין קבוצת שלמה למועדון, תיקרא מעתה הקבוצה הפועל "שלמה" תל אביב ולוגו קבוצת שלמה יופיע בחזית גופיות המשחק של הקבוצה. כידוע, קבוצת הפועל "שלמה" תל אביב פועלת ומשחקת ממתקן הבית שלה, היכל קבוצת שלמה, הנושא גם הוא את שם קבוצת שלמה מאז שנת 2015 ועד לספטמבר 2025.
כזכור, מי שנתנה את החסות הרשמית בעונה שעברה להפועל ת"א הייתה "ויגן פרנדלי", שחתמה על הסכם חסות ראשית לעונה אחת תמורת כמיליון שקל, וכעת החוזה הסתיים ולא הוארך לחסות ראשית. מדברי אסי שמלצר, יו״ר קבוצת שלמה: "קבוצת שלמה מאחלת לקבוצת הפועל ״שלמה״ תל אביב שגשוג והצלחה ברוח ספורטיבית. גאים לתמוך בספורט ישראלי".
מדברי רמי כהן, יושב ראש עמותת הפועל ״שלמה״ תל אביב: "שיתוף הפעולה עם קבוצת שלמה מסמל עוד שלב בצמיחה שלנו, מדובר בחיבור עם מותג גדול וחזק בהסכם ארוך טווח. הפועל תל אביב חזרה בעונה האחרונה לצמרת הכדורסל הישראלי והחיבור עם קבוצת שלמה זה עוד ציון דרך שמסמן את השאיפות שלנו לעונות הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה