עסקי ספורט

בית ההשקעות IBI והפועל ת"א ממשיכים בשותפות: זה ההסכם שנחתם

ספונסר חדש לקבוצת הגברים של הפועל תל אביב בכדורסל. IBI בית השקעות, מבתי ההשקעות הוותיקים בישראל, ממשיך את שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב זו השנה הרביעית ויצטרף השנה לראשונה כנותן חסות לקבוצת הגברים הבוגרים בכדורסל
מערכת ice | 
בית ההשקעות IBI והפועל ת"א ממשיכים בשותפות (צילום יחצ/ אילן בשור, shutterstock, פייסבוק/ מועדון הכדורסל הפועל תא)
ספונסר חדש לקבוצת הגברים של הפועל תל אביב בכדורסל. IBI בית השקעות, מבתי ההשקעות הוותיקים בישראל, ממשיך את שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב זו השנה הרביעית ויצטרף השנה לראשונה כנותן חסות לקבוצת הגברים הבוגרים בכדורסל. 
ההסכם נחתם לעונה אחת וכולל פרסום במשחקים ביתיים ולוגו של IBI בית השקעות על גב החולצות של שחקני הפועל תל אביב בכדורסל. כחלק מהתמיכה, IBI תורמת לטובת קידום פעילויות לילדים בבית הספר "ביאליק רוגוזין" ומשקיעה בכלים מקצועיים וחינוכיים לדור ההמשך של המועדון. במקביל, תמשיך החברה גם השנה לתת חסות לקבוצת הגברים בכדורגל, לקבוצות הנשים בכדורגל. 
רמי כהן, יושב ראש הפועל ת"א: "אנו שמחים להרחיב זו השנה הרביעית את שיתוף הפעולה עם IBI בית השקעות. IBI בית השקעות הצטרפו בתחילת הדרך במתן חסות לפרויקטים הקהילתיים לילדים ולנוער. מאז שיתוף הפעולה בינינו הולך ומתהדק"
דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "עבורי, לראות את הלוגו של IBI על חולצת הבוגרים זוהי סגירת מעגל מרגשת. מילדות, הפועל זה חלק מהמשפחה. אבי, צבי לובצקי, שיחק בהפועל במשך 13 עונות, בהן קלע 2,275 נקודות ב-238 משחקים והיה השביעי במלך הסלים של האדומים בכל הזמנים. סה"כ הוא זכה במדי הקבוצה ב-4 אליפויות וגביע אחד".
עוד הוסיף לובצקי כי "לאחר שפרש, הקים את IBI בית ההשקעות יחד עם דוד וייסברג ועמנואל קוק. מאז ועד היום האהבה שלנו לצבע האדום נשארה. אני שמח שהיינו חלק מעידן הזהב הקודם של הפועל ואני גאה שעומדת לנו הזכות לתמוך בהפועל גם בעידן הזהב הנוכחי. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זו להרחבת ההשתתפות בספורט וההשפעה החיובית שיש לעיסוק בספורט על החברה כולה, ואנו גאים לקחת בכך חלק".
צבי לוביצקי (יח"צ IBI)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה