השוק

הפועל תל אביב ממשיכה את ההתקשרות עם IBI

IBI בית השקעות ממשיך את שיתוף הפעולה עם הפועל הכשרה תל אביב, מרחיב את החסות - ויצטרף לראשונה כנותן חסות משנית לקבוצת הבוגרים
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
IBI בית השקעות, מבתי ההשקעות המובילים בישראל, ממשיך את שיתוף הפעולה עם הפועל הכשרה תל אביב זו השנה השלישית ויצטרף לראשונה כנותן חסות משנית לקבוצת הבוגרים. במקביל, תמשיך החברה גם השנה לתת חסות משנית לקבוצת הנשים וחסות ראשית לקבוצת הנוער.
במסגרת החסות, הלוגו של IBI יתנוסס על גב מדי שחקני הקבוצה הבוגרת מתחת למספרי השחקן.
מנכ״לית הפועל תל אביב, אודליה פרידמן: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם IBI בית השקעות. יתרה מכך, אנו נרגשים לסגור מעגל ולתת כבוד לבן משפחה ותיק, צבי לובצקי מבעלי IBI בית ההשקעות, שהיה הקפטן של הפועל במשך 13 עונות של וזכה במדי הקבוצה בארבע אליפויות וגביע מדינה אחד. IBI בית השקעות הצטרפו לקבוצה לפני שלוש שנים, סביב הפרויקטים הקהילתיים של הקבוצה, הפעילות הענפה במחלקת הנוער והעצמת כדורגל הנשים. מאז שיתוף הפעולה בינינו רק הולך ומתהדק".
דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "אנחנו מתכבדים להרחיב ולהדק את הקשר שלנו עם משפחת הפועל תל אביב. החיבור עם הפועל תל אביב הוא חיבור טבעי עבורנו עם ערכים של מצוינות והישגיות בהם אנחנו מאמינים ושלאורם החברה שלנו פועלת. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זו להרחבת ההשתתפות בספורט וההשפעה החיובית שיש לעיסוק בספורט על החברה כולה״.
כחלק מהחסות IBI תורמת לאגודת הפועל תל אביב לטובת קידום פעילויות לנוער ולנשים והשקעה בכלים מקצועיים וחינוכיים לדור ההמשך של המועדון.
 
בית ההשקעות IBI הנו מבתי ההשקעות המובילים בישראל, המעניק לעשרות אלפי לקוחות פרטיים, מוסדיים ותאגידים, שירותים בתחום ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות, השקעות אלטרנטיביות, ברוקראז’ מוסדי, מסחר עצמאי בבורסה וחיתום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה