שיווק ופרסום

פיצה האט עושה מהפך בתפריט: זו המנה החדשה שנכנסת

בשורה חדשה לטבעונים: הגבינה החדשה מבית Upfield מגיעה לפיצה האט. ישראל מצטרפת לשיתוף הפעולה בין שני המותגים הבינלאומיים – רשת פיצה האט ומותג  Violifeמבית Upfield החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח
מערכת ice | 
פיצה האט (צילום UNSPLASH)
טבעונים? לפיצה האט יש חדשות בשבילכם. הגבינה החדשה מבית Upfield מגיעה גם לרשת הפיצריות. ישראל מצטרפת לשיתוף הפעולה בין שני המותגים הבינלאומיים – רשת פיצה האט ומותג  Violifeמבית Upfield החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח.
שיתוף הפעולה שהושק כבר באירופה וארה"ב מגיע גם לקהל הישראלי. פיצה האט הביאה לישראל את סדרת הפיצות הטבעוניות עם הטעם של cheesy crust טבעוני. שני המוצרים של Violife שישולבו בפיצות הטבעוניות של פיצה האט הן Violife בסגנון מוצרלה PRO - פיתוח ייחודי עבור פיצות המחוממות בחום גבוה ונארזות מיד לשילוח.

המוצר השני הוא Violife אצבעות - פיתוח ייחודי של המוצר בצורת אצבעות, המיועד ל-crust של פיצה האט. עדי ויס פרילינג, סמנכ"לית השיווק של פיצה האט: "כחברה המובילה חדשנות במגוון תחומים כל העת, אנחנו גאים להשיק את הפיצות הטבעוניות החדשות שלנו, המאפשרות לכלל לקוחותינו ליהנות מפיצות טעימות ועשירות".
מנדי מנדלמן מנהלת השיווק של ויולייף/אפפילד ישראל: "לאור הגידול בביקוש בישראל למוצרים טבעוניים, פיתחנו שני מוצרים שמקפיצים את הפיצה הטבעונית לפסגת הקולינריה בתחום. אני גאה להרחיב את השת"פ העולמי בין שני מותגי ענק גם לישראל ומזמינה את הציבור ליהנות מפיצה בטעם נפלא 100% ללא לקטוז ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה