שיווק ופרסום

ראובן עטר קוטף קמפיין חדש: זו רשת הענק בה ישמש כפרזנטור הראשי

הרשת הקמעונאית "סאלח דבאח ובניו", בשיתוף פעולה עם ראובן עטר, משיקה קמפיין פרסום ענק לקראת משחקי היורו, בכיכובו של אגדת הכדורגל
מערכת ice |  3
ראובן עטר (צילום CDA)
הרשת הקמעונאית "סאלח דבאח ובניו", בשיתוף פעולה עם אגדת הכדורגל, ראובן עטר, משיקה קמפיין פרסום ענק לקראת משחקי היורו, בכיכובו של ראובן עטר. הקמפיין תחת הכותרת "כוכב של כל הזמנים", מציג את עטר כפרזנטור המוביל של הרשת, יחד עם לילא קיש, מנחה תכניות טלוויזיה ורדיו בתחום הספורט.
הקמפיין מספק לאוהדי הספורט הישראליים חוויה מובהקת ומיוחדת לקראת האירוע הגדול בחודש יוני. הקמפיין יפורסם במדיומים השונים תוך כדי שילוב מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיה המשרתים את הצרכים של לקוחותינו. 
בנוסף, במסגרת המהלך, רשת "סאלח דבאח ובניו" תטיס במיוחד 24 לקוחות מאושרים יחד עם ראובן עטר למשחקי היורו בגרמניה למשחק שמינית הגמר, ותערוך פגישה מרגשת עם אוהדים ישראלים וחברי מועדון הלקוחות של הרשת.
לואי עמרי, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מסר: "הקמפיין 'כוכב של כל הזמנים' מייצג את החזון והערכים של רשת סלאח דבאח ובניו. בשיתוף פעולה עם ראובן עטר, אנו מביאים לקוראים ולצופים חוויה מרהיבה ומותאמת אישית, המשלבת בין הספורט, הבידור והמזון. זהו צעד חשוב בדרך לשירות מותאם אישית וחוויות ייחודיות ללקוחותינו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכל כסף אה
    מיכאל 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישביל כסף עושים עסקים עם אויב
    סגור
  • 2.
    ראובן עטר
    שלמה מזרחי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחקן גדול מגיע לא כל הפירגונים מאחל לא הצלחה
    סגור
  • 1.
    מספר 10 ענק
    ארז 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פירסומת מדהימה כייפית קלילה עם מספר 10 הגדול ביותר
    סגור