טלוויזיה

HOT בסדרת דרמה חדשה: אלו המפורסמים שיופיעו על מסך הטלוויזיה

HOT הודיעה כי השקת סדרת הדרמה החדשה "טיטו ורוחו" תתקיים ב-5 בפברואר. בין המפורסמים שיככבו בסדרת הדרמה: פבלו רוזנברג, מגי אזרזר, ג'קי אזולאי ורינה מצליח
מערכת ice | 
טיטו ורוחו (צילום HOT)
חברת התקשורת "HOT" הודיעה היום (ראשון) כי אירוע השקת סדרת הדרמה "טיטו ורוחו", בכיכובו של הזמר פבלו רוזנברג, ייערך ב-5 בפברואר.  מדובר בסדרת דרמה, אשר מגוללת את סיפורו של טיטו, שף סלב לא מוכשר, אשר  נחוש לא לתת לניסיון האובדני של גרושתו לעצור אותו.
במהלך הסדרה, טיטו יתמודד בפני אתגר לא פשוט, הוא מעוניין להוכיח לעצמו ולעולם  שהוא לא סתם ליצן החצר. הוא מחליט שזה הזמן לנער את אחיו רוחו, שאותו מגלם שמוליק רוזנברג, ומשכנע אותו לעזוב את הבית של אימא שלהם, להתגרש, וסוף סוף להתחיל לעשות עבודה טובה כמנהל האישי שלו.
לצד רוזנברג, יככבו בסדרה "טיטו ורוחו", לא מעט מפורסמים, בין היתר השחקנית מגי אזרזר, אשת התקשורת רינה מצליח, השפית ג'קי אזולאי, הזמרת עינב שרון והשחקנים יניב ביטון ודינה סנדרסון. יוצרי סדרת הדרמה "טיטו ורוחו" של HOT הינם היוצרים של סדרת המופת "אורי ואלה", אשר זכתה ב-6 פרסי אקדמיה שונים.  
כאמור, בין הכוכבים שיופיעו על מסך הטלוויזיה היא מגישת הטלוויזיה לשעבר, רינה מצליח.  בחודש נובמבר האחרון, פורסם סרטון משעשע שבו השתתפו כוכבי הסדרה; פבלו רוזנברג, מגי אזרזר, ג'קי אזולאי. 

בסרטון, אמר רוזנברג: "אנחנו נמצאים על הסט של 'טיטו ורוחו', עם רינה מצליח, חלום חיי היה פעם להיות המראיין של רינה מצליח. רינה איך את מסכמת את השעות האחרונות שאת איתנו בקימה השביעית של 'בית המכשפה?'".
לאחר שזו ענתה כי היא נהנית מצילומי הסדרה, אזולאי בחרה לעקוץ את מצליח בהתבטאות התומכת בראש הממשלה הנוכחית: "רק ביבי". כזכור, שמו הזמני של סדרת הדרמה המדוברת היה בכלל "הברווזון המכוער", אך לאחרונה החליטו צוות הסדרה כי שם הסדרה ישונה ל"טיטו ורוחו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה