ויראלי

קותי סבג מופתע: "נועה קירל גנבה את הריקוד ממגי אזרזר"

סבג חשף בכאן 11: "הנה אני מספר לכם סיפור אמיתי, מגי רקדה, רקדה כזה בסבבה, אמרתי לה 'מגי בואי, תירגעי אם לא אני הולך לחדר', היא אמרה לי למה, אמרתי לה תרגיעי עם הריקודים, היא אמרה לי 'קותי זה לא ריקודים, אתה רוצה לראות אותי רוקדת? אותה רוצה לראות אותי רוקדת? אתה רוצה? ואז היא הייתה על הרצפה"
מערכת ice |  1
קותי סבג (צילום יוטיוב/ yes tv)
האם נועה קירל הצליחה להביא את המקום ה-3 באירוויזיון האחרון בזכות מגי אזרזר? במסגרת 'מה שתגידו' בכאן 11, מאיה בצלאל עסיס ושותפה לתכנית הרדיו קותי סבג דיברו על החתונה הזכורה של סבג והשחקנית והגיעו לתובנה מפתיעה ביותר
בצלאל עסיס סיפרה: "אני הייתי בחתונה של קותי, הוא כל החתונה היה מחוץ לאירוע", סבג השיב: "מה יש לי לעשות שם?", המגישה המשיכה ואמרה: "עכשיו רואים את כל הסרטונים של מגי רוקדת לבד, בטח מסכנה, החתן שלה בחוץ".

סבג המשיך וחשף: "הנה אני מספר לכם סיפור אמיתי, מגי רקדה, רקדה כזה בסבבה, אמרתי לה 'מגי בואי, תירגעי אם לא אני הולך לחדר', היא אמרה לי למה, אמרתי לה תרגיעי עם הריקודים, היא אמרה לי 'קותי זה לא ריקודים, אתה רוצה לראות אותי רוקדת? אותה רוצה לראות אותי רוקדת? אתה רוצה? ואז היא הייתה על הרצפה"
לאחר מכן בצלאל עסיס אמרה: "נועה קירל גנבה את הריקוד ממגי אזרזר, הכוראוגרפית", קותי אמר: "מי הכוראוגרפית?", המגישה השיבה לו: "מור חממי", סבג המופתע השיב: "היא הייתה בחתונה שלו, היא חברה של מגי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו
    משה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזרזיר אומר שהריקוד של הזרזירה זה ממש מזרזר אותי
    סגור