תרבות ופנאי

תאחלו לו מזל טוב: פבלו רוזנברג בתפקיד חדש

לאחר שלקח חלק בתוכנית "טיול אחרי צבא" שהוקדשה לחיילי צה"ל, הזמר פבלו רוזנברג קוטף הישג נוסף ומככב בקומדיה דרום אמריקאית חדשה
מערכת ice | 
פבלו רוזנברג (צילום פלאש 90/ יהב גמליאל)
בימים אלו, פבלו רוזנברג קוטף הישג משמעותי בקריירה, ולצד היותו זמר, הוא מוסיף טייטל חדש כשחקן בסרט דרום אמריקאי שבו הוא משתתף. מדובר בקומדיה דרום אמריקאית, שבה צפויה לככב גם השחקנית דנה סמו, אשתו של הקומיקאי יובל סמו, כוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת".
בריאיון לאתר TMI לכתבת ליאורה גולדנברג-שטרן, רוזנברג סיפר על סרט הקומדיה בבימויו של חורחה וולר, אשר מבוסס על סיפור חייו. "אני משחק את מרסלו, שהוא הדמות הראשית, ודנה סמו היא אשתי", מציין הזמר.
הזמר פבלו רוזנברג, ממשיך להתפתח ולשתף פעולה עם פרויקטים נוספים בתעשייה. כבר בחודש נובמבר האחרון, דווח כי התוכנית שבה השתתף יחד עם הזמר גל תורן "טיול אחרי צבא", חוזרת לכאן 11 ושני פרקים יוקדשו למלחמה הנוכחית.
אותה תוכנית, תפעל במתכונת מיוחדת ושמה שונה בהתאם ל"טיול אחרי צבא: מסע בין לוחמים". במסגרת התוכנית המדוברת, השניים יפגשו עם חיילים וחיילות אשר מגנים על המולדת במלחמה הנוכחית בשטחי כינוס. בסוף כל פרק, השניים יקדישו שירים לחיילים וינעימו את זמנם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה