טלוויזיה

ינון מגל נגד אמנון לוי: "הצפייה בו מרוקנת את המוח"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לסקר שפורסם בתוכניתו של אמנון לוי ברשת 13, לפיו הצפייה בערוץ 14 גורמת לעלייה דרמטית באמונה בקונספירציות: "סקר חדש: צפיה באמנון לוי מרוקנת את המוח"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
זה כבר הפך להרגל, אך ערוץ 14 תחת מתקפה פעם נוספת באחד הערוצים המתחרים - כאשר ברשת 13, במהלך תוכניתו של אמנון לוי אמש (שני), פורסם סקר חדש, לפיו צפייה בערוץ 14 גורמת לעלייה דרמטית באמונה בקונספירציות. מי שהגיב לנושא הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב בתקיפות בציוץ בנושא: "סקר חדש: צפיה באמנון לוי מרוקנת את המוח".
 
בתוך כך, ראיון ברשת 13 של שירה נאור, השחקנית וכוכבת 'תאג"ד', הצליח ליצור מהומה גדולה, כאשר הקידום שלו ברשתות החברתיות בוצע עם קליק בייט אכזרי במיוחד שגרס כי היא רצה עם דגל פלסטין וחיילים קפצו עליה, מה שלא נאמר בקונטקסט המדובר בראיון.
ברשת 13 התנצלו: "במהלך ריאיון שערכה שירה נאור בתוכנית ״הלילה״ של תם אהרון ויעל פוליאקוב, סיפרה שירה על אירוע קומי שנערך במסגרת שירותה הצבאי, בה התבקשה לרוץ בנתב״ג עם דגל פלסטין".

עוד הוסבר: "הריאיון המלא עלה לאתר וקודם כאן בפייסבוק רשת עם כותרות המדברות על הסיפור הצבאי. רשת 13 מתנצלת אם הכותרות הובנו בצורה החורגת מהכוונה המקורית. מדובר בתרגיל מקצועי שאין בו להעיד דבר וחצי דבר על עמדותיה. אנו מזמינים אתכם לצפות בריאיון המלא באתר ובאפליקציית רשת 13".
נאור מבחינתה לא אהבה את ההתנהלות וכתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה וטענה כי קיבלה איומים ברצח: "תודה רבה לבנאדם שישב ברשת 13 וניסה להפוך סיפור שלי לקליקבייט כדי שיקללו אותי ויאיימו עליי ברצח, יא אפסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה