בעולם

דרמה בחדשות 13: זו הסיבה שבגללה המגיש האהוב בכה בשידור חי

מתייפח בשידור: בתוכנית 'העולם הבוקר' עם עומר ירדני ורותם ישראל, התראיינה הבוקר סילביה קוניו, אמם של החטופים דוד ואריאל. המגיש, התעצב מהראיון כ"כ עד שלא הצליח לעצור את דמעותיו 

מערכת ice | 
עומר ירדני, חדשות 13 (צילום צילום מסך רשת 13)
בשבת השחורה, דוד קוניו בן ה-33 נחטף יחד עם אשתו שרון ובנותיו אמה ויולי, מביתם שבקיבוץ ניר עוז. שרון והבנות שוחררו מהשבי אחרי 52 יום, אך הוא עדיין שם. כך גם אחיו הקטן, אריאל בן ה-26. סילביה, אימם של השניים, התראיינת הבוקר (ראשון) לתוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13.
תוך כדי הראיון, החל מגיש ערוץ 13 עומר ירדני לבכות ואמר: "סליחה, פשוט ממש ריגשת אותי". המגישה רותם ישראל הגיבה ואמרה לו "זה מרגש, אין לך על מה להתנצל. זה מאוד קשה, מאוד". 
 

המרואיינת - אם החטופים סילביה קוניו, שמה את היד על ליבה ואמרה בעצב: "אתה לא צריך לבקש סליחה, כולם חושבים ומרגישים ככה". המגיש ניגב את דמעותיו ואמר: "שלושה חודשים אנחנו יושבים באולפנים ושומעים סיפורים ואני חושבת שהצלחתי לשמור על ארשת פנים רגועה, אבל משהו ביום הזה הוא...קשה". 
עוד הוסיף בבכי ומחנק: "זה כ"כ בלתי נסבל, זה לא הגיוני". הקולגה רותם ישראל הניחה את ידה על כתפו על מנת להרגיע את המגיש והוסיפה: "אין מה לעשות, צריך להיאחז בתקווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה