תקשורת ומדיה

פאנליסט הפטריוטים תוקף: "זה לא הזמן לפגוש את העיתונות"

לאחר פרסום רשימת מכריו של עבריין המין המיליארדר ג'פרי אפשטיין, רשימה שלא כללה את שמו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, פאנליסט 'הפטריוטים' נועם פתחי בכל זאת התייחס לכך ותקף: "הערב ב'זה לא הזמן לפגוש את העיתונות'"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
ג'פרי אפשטיין היה איש עסקים יהודי אמריקני, וגם עבריין מין שהורשע בסחר בקטינות. באוגוסט 2019, כחודש לאחר שנמצא אשם, הוא שם קץ לחייו בבית הכלא. אחת הפרשיות המדוברות סביבו היא "אי החטאים" שהיה בבעלותו, אליו הזמין אנשי עסקים מוכרים בעולם ואישים מהאליטה הגבוהה בארה"ב. בחמישי החלו לזרום מאות מסמכים ובהם רשימת שמות של האנשים אשר לקחו חלק באותן מסיבות אורגיה באי המבודד.
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שלכאורה שמו נקשר בשמו של אפשטיין, מצא את עצמו תחת מתקפה שלפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי,ש הגיב בציניות וכתב בתגובה: "הערב ב"זה לא הזמן לפגוש את העיתונות"". כמו כן, פאנליסט נוסף של 'הפטריוטים', דרור קאפח, הגיב לנושא ותקף: "מתמטיקה פשוטה: ככל שהם הזדעזעו יותר מאייל גולן, עומר אצילי ודור מיכה - ככה הם מזדעזעים פחות מאהוד ברק".
 
בין האנשים שפורסמו היו הנסיך אנדרו והמיליארדרים לסלי וקסנר וגל דובין, שעימם קיים אפשטיין עסקים. המסמכים הוגשו לראשונה לבית המשפט כחלק מתביעה שהגישה וירג'יניה ג'ופרה, שלטענתה נפלה קורבן למעשיו של איש העסקים, נגד גיליין מקסווקל, אשת סודו של אפשטיין המרצה כעת מאסר של 20 שנה.

לאחר שנים ארוכות של חיסיון, השופטת בתיק, לורטה פסקה, הורתה כי ניתן לחשוף את השמות בפרשייה לאור העובדה שחלקם כבר פורסמו. מרבית המסמכים כוללים מידע אודות מעלליו של אפשטיין, אך לא אמורים לחשוף פרטים מביישים בנוגע לאנשים אחרים.
אחת מקורבנותיו של אפשטיין, ג'ואנה שג'וברג, טענה כי אפשטיין אמר לה שהנשיא לשעבר קלינטון "אוהב אותן צעירות", וכמו כן היא ציינה כי גם הנשיא טראמפ היה חבר קרוב של המיליארדר.
וירג׳ינה ג׳ופרה טענה בתביעה נפרדת כי הנסיך אנדררו התעלל בה מינית כשהייתה 17.  עורכת הדין שלה אמרה כי חשיפת המסמכים תעזור לציבור להבין את היקף המעשים המזעזעים של אפשטיין, ע"פ דיווח של הניו יורק טיימס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה