טלוויזיה

עידן עמדי נותח, מצבו קשה והוא מורדם ומונשם: "מתפללים להחלמתו"

ליאור רז כתב: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להלחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר״. ליאור אבי ומשפחת פאודה". גם רונה לי ושלמה ארצי מתפללים
מערכת ice |  2
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
לאחר שהזמר-יוצר והשחקן הירושלמי עידן עמדי, נפצע אמש (שני) באורח קשה ברצועת עזה ופונה למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, החלו החברים והמכרים להתפלל להחלמתו בתקווה שיצא מכך חזק. הוא נותח הלילה בבית החולים תל השומר ויצא מכלל סכנה. מצבו ממשיך להיות מוגדר קשה, והוא מורדם ומונשם. הרופאים יעירו אותו במהלך היום כדי לבחון אם הניתוח צלח.
חבר הכנסת חילי טרופר רשם: "אחי היקר והגיבור, אוהב אותך וכפי שסגרנו מחכה לקפה שאחרי המלחמה. ואחרי שתתאושש מהפציעה הקשה שלך. היום לפני כמה ימים התכתבנו ושלחתיי לעמדי סרטון מצחיק של עידן ניידץ משחק בארץ עיר עם ילדיו והם עוצרים באות ע' - שחקן באות ע' - עידן עמדי, לוחם באות ע' - עידן עמדי, אישיות באות ע' עידן עמדי וזה כל כך מדויק. עמדי הוא אחד יחיד ומיוחד".
ליאור רז כתב: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להלחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה״. ליאור אבי ומשפחת פאודה".
שלמה ארצי הוסיף: "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ, מאחל לך החלמה מהירה דואג לך ואוהב אותך, מחכה כבר לבוא לבקר אותך כשאתה חזק ובריא". רונה לי שמעון רשמה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך, הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק מתמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך. כבר שעות שאני מחזיקה חזק בפנים תפילה לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחד. מה-7.10 אתה נלחם כמו אריה, עם הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן, אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך, ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה".
מאז פרוץ אירועי ה-7 באוקטובר, עמדי לא הרבה לשתף בדעותיו הפוליטיות או לפנות לפוליטיקאים כאלו ואחרים. למרות זאת, בתקופה האחרונה הוא מפרסם את דעותיו בנוגע לקרע בעם, והוא בהחלט לא חסך בביקורת. 
בפוסט באינסטגרם הוא כתב: "אחרי 90 ימים של לחימה, אנחנו ממשיכים להשמיד את מרחבי השיגור ואת המוסדות השלטוניים של ארגון הטרור החמאס", הוא אומר. "אני מצטרף לאחיי המילואימניקים בקריאה לכל הפוליטיקאים, לכל גופי התקשורת ובכלל לכולם, לכל מי שאין לו  משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה. עם ישראל חי".
 

כזכור, עמדי התפרסם בעונה השמינית של "כוכב נולד". לאחר שסיים במקום השני הוא זכה ב"תגלית השנה" במצעדי הרדיו עם השיר "כאב של לוחמים". ב-2017 החל להשתתף בדרמת הטלוויזיה "פאודה" וגילם את דמותו של שגיא צור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עידן
    דניאל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתפלל לשלומך עידן ולכל הפצועים בריאות והחלמה,
    סגור
  • 1.
    ברכת הכהנים עליךתתעורר ישמרךה'
    משה 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בורא עולם ישמור עליך אמן
    סגור