טלוויזיה

אדווה דדון מפתיעה: זה מה שחשפה על הבמה

אולם מופת בקריית אונו אירח את אדווה דדון, כתבת חדשות 12, עם הרצאתה המרתקת "גבורה במלחמה". במהלך הרצאתה סיפרה דדון על עבודתה העיתונאית והחשיפה לרגעים המורכבים והסכנות בפניהם עמדה ככתבת שטח באזור מלחמה, והציגה חלק מהסיפורים בהם טיפלה
מערכת ice |  1
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
ההרצאה של אדווה דדון, עיתונאית חדשות 12 שהמשיכה סדרה של הרצאות שהמתנ"ס מציע לתושבי ותושבות העיר, בשעות הערב באולם המחודש, סיפק הצצה מסקרנת לעבודתה כאשר במהלך הרצאתה סיפרה דדון על עבודתה העיתונאית והחשיפה לרגעים המורכבים והסכנות בפניהם עמדה ככתבת שטח באזור מלחמה, והציגה חלק מהסיפורים בהם טיפלה .
דדון הפתיעה את הקהל שהעלתה לבמה את רמי דוידיאן שאת סיפורו המרתק חשפה לציבור בימים הראשונים של המלחמה. דוידיאן, שמתגורר במושב פטיש הסמוך לאופקים, התעורר באותה השבת בביתו עוד לפני האזעקות הראשונות.
 
הוא סיפר על הבמה לנוכחים כי הוא לא ידע שהשבת הזאת תהפוך לארבע יממות ארוכות וכואבות, שבמהלכן הוא יציל מאות צעירים מידי המחבלים. דדון המשיכה וסיפרה על הרגעים המורכבים באזור המלחמה והציגה עוד סיפורים מהשטח.
על הבמה התקיים גם מפגש מרגש בין רמי לבין עדן, צעירה, תושבת אור יהודה שהייתה במסיבה וסבתה תושבת קריית אונו הקימה חמ"ל במטרה למצוא אותה. בזכות הקשר עם הסבתא הצליח רמי להגיע גם לעדן ולהציל את חייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדווה יקירה
    דוקטור 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשאין מה להגיד לא אומרים לא ממלאים זמן מסך.. סתם ככה את יוצאת אהבלה
    סגור