תקשורת ומדיה

אדווה דדון נשברת בדמעות: "הלב שלנו מונח על מגש"

כתבת חדשות 12 שיתפה באינסטגרם שלה את הצילום המצמרר של התינוק שקד, רק בן 7 חודשים, מחייך אל עבר תמונתו של אביו המנוח דוד מאיר ז"ל, בטקס גילוי המצבה על קברו, וניחמה את האלמנה
מערכת ice | 
ענת מאיר על קבר בעלה סרן דוד חיים מאיר ז״ל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אחת התמונות קורעות הלב שיהיו זכורות ודאי לעוד זמן רב כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל, היא הצילום של התינוק שקד, בן 7 חודשים בלבד, המחייך אל עבר תמונתו של אביו, רס"ן במיל' דוד מאיר ז"ל.
מאיר (בן 31 במותו), לוחם בסיירת מטכ"ל, נפל בקרב על קיבוץ בארי בתחילת מהמלחמה. תמונתו של בנו התינוק שובה הלב הופצה אתמול ברשתות החברתיות.
 
מי שלא יכלה לעמוד מנגד היתה כתבת חדשות 12 אדווה דדון ששיתפה את התמונה המצמררת בחשבון האינסטגרם שלה. דדון הוסיפה את הכיתוב: "שקד, בן 7 חודשים, על קבר אביו דוד מאיר ז״ל, לוחם סיירת מטכ״ל שנפל בקרב בבארי בשבת השחורה". דדון גם הוסיפה בפנייה לאלמנה: "ענת אהובה, הלב שלנו מונח על מגש למענכם".
 
דוד מאיר ז"ל ששה בביתו בשבת בבוקר בעת שהחלה מתקפת הפתע של חמאס, ומיהר לצאת אל היחידה שלו, ומצא את מותו בלחימה עזה מול המחבלים.
אתמול, במלאת 30 ימים לפטירתו של מאיר, נערך טקס גילוי המצבה שלו. אחיו של דוד, צוריאל, אמר עליו: "דוד היה מוכן להתמסר לדבר הזה. הוא לא יכול היה לעמוד מנגד. לפני שהם נכנסו לבארי הם התמהמהו ליד כפר עזה והוא אמר 'אני חייב להיכנס, אנשים נהרגים שם, אני לא מסוגל לחכות'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה