טלוויזיה

לוסי אהריש תחת מתקפה חריפה: "מרשה לעצמה, לשמוע ולהיחרד"

גוטליב שיתפה את הקטע מהראיון שערכה מגישת רשת 13 בטוויטר שלה וכתבה: "לוסי אהריש בשידור מרשה לעצמה לתאר את מרצחי חמאס האכזריים עם אפס רגישות לזמן, לגודל השעה ולעובדה שחיילנו בשדה הקרב, תעמולה תבוסתנית"
מערכת ice |  4
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
צופי רשת 13 צפו היום (ראשון) בראיון שערכה לוסי אהריש, אך לא ציפו לתגובת מגישת החדשות בנוגע למחבלי חמאס, האמירה שלה הצליחה להרתיח גם את חברת הכנסת טלי גוטליב שטענה שאף מדובר בעבירה פלילית.
גוטליב שיתפה את הקטע מהראיון בטוויטר שלה וכתבה: "לוסי האריש בשידור מרשה לעצמה לתאר את מרצחי חמאס האכזריים עם אפס רגישות לזמן, לגודל השעה ולעובדה שחיילנו בשדה הקרב".
 
היא המשיכה וכתבה: "״לא יודעת איך מחבלים בפיג׳מות הצליחו להוריד אותנו על הברכיים״ כך היא אומרת. כמה דק אחכ כמעט נפלט לה ׳טוב לא בי לי לשבח את.. לשמוע ולהיחרד. תעמולה תבוסנית בעת לחימה"
זו לא הפעם הראשונה שאהריש אומרת דבר חריג בשידור. לפני כחודש הציגה חייל ותחילה אמרה: "אלעד חכים היה במסיבה ברעים תודה לאל ולתושיה שלך ומאז התחיל לכתוב שירים, שזה מה שעזר לך להתמודד. בוא פשוט נעבור לעיקר וניתן לך את הבמה". חכים הנרגש הקריא את שירו והפאנל דמם עד שסיים את דבריו המרגשים

חכים היה במסיבה ברעים וניצל. הוא הגיע לריאיון באולפן והקריא שיר שכתב על ההתמודדות שלו עם המצב המורכב והקשה בעקבות הטבח ששרד. עם זאת, המגישה לא התמקדה לגמרי במילות השיר ומשהו אחר תפס את מבטה. "קודם כל ואני מצטערת שאני....אתה חתיך הורס, זה מתבקש", קראה המגישה המסמיקה לאחר שחכים שיתף את דבריו.
לאחר מכן אחד מחברי הפאנל אמר על ההערה של אהריש: "טוב יש לה סטנדרט בבית", אהריש התעשתה על עצמה והמשיכה בשידור, כשחכים קיבל מחמאות על השיר הנוגה שכתב, שמסכם את תחושתיו מאותו יום ארור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עזבו אתכם ממגישות רדודות בערוצי תעמולה
    אוסי להריש 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם אתם רוצים חדשות איכותיות ונטולות רעל, רק ערוץ 14
    סגור
  • 3.
    לאחרונה לא הצליחה להגיד באירוע אחד "מחבלים", ונתקעה
    לא צופים בתרעלה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשידור. יצא לה גמגום למרות שבתיאור האירוע כתוב היה מחבלים, וסיננה משהו כמו חולייה .זה היה נורא שקוף. צפיתי בדקותיים אולי אגב, לא פותח אל מנאר 13 או אל ג'זירה 12 אלא אם מישהו בבית שיחק עם השלט במקרה.
    סגור
  • 2.
    מרשה לעצמה מזמן. כיאה לערוץ תומך החמאס. מגרשת ימנים (ל"ת)
    לא צופים בתרעלה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    טלי צודקת
    טלי צודקת 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    צודקת
    סגור