טלוויזיה

דנה וייס בראיון קשה: "אינך מסוגלת לבצע את עבודתך"

מגישת חדשות 12 בטענות קשות לנשיאת הצלב האדום: "כשזה נוגע לחטופים, את לא לוחצת את חמאס, למה את לא דורשת מחמאס דברים? למה לא לדרוש לראות את החטופים?". נשיאת הצלב האדום אמרה: "אני מתייחסת לשני הצדדים באופן שווה, אני דורשת את מה שאמרת בכל יום"
מערכת ice |  3
דנה וייס (צילום מסך קשת 12)
מגישת חדשות 12 הוותיקה, דנה ויס, קיימה ריאיון נוקב במיוחד עם נשיאת הצלב האדום והטיחה בה שאלות קשות מאוד. ממש בתחילת הראיון טענה וויס: "אתם אפילו לא נהגי אובר טובים"
בהמשך דנה ויס: "אם זה המצב אחרי 75 יום, יכול להסיק שאולי נכשלתם בעבודתכם?", נשיאת הצלב האדום אמרה: "אני פגשתי את המשפחות, הן ראו עד כמה זה קשה לשחרר חטופים, כמה מורכבים המבצעים האלה, אני לא רואה ארגונים אחרים עושים מבצעים כאלה, הם מצילים חיים, יש אלפי אנשים ברחוב והכל יכול לקרות במצבים כאלה, צריך זהירות רבה, יש דברים שאנחנו לא יכולים לעשות בלי הסכמת שני הצדדים".

02:00 - דנה ויס ניסתה להתקיל: "אלה לא שני הצדדים שלא מסכימים, למה את לא יכולה להגיד בקול ברור שהצד שמונע ממך להגיע לחטופים זה חמאס?", נשיאת הצלב האדום: "אנחנו מתוסכלים מהמצב הזה בדיוק כמוך. לחמאס יש דרישות נגד ישראל, ישראל חייבת להגיע להסכם. אנחנו לא יודעים איפה בני הערובה, זו העבודה שלנו ונמשיך לעשות אותה, לישראל יש את הצורך לדון עם חמאס, הם חייבים להסכים כדי שנדע איפה החטופים, כי אנחנו לא יודעים".
דנה ויס המשיכה ואמרה: "בסרטון ששותף דיברת בעיקר על מצב הפצועים בעזה, הזכרת את החטופים הישראליים רק למשך שלוש שניות ורק בסוף הסרטון, איך זה מאוזן? ברור שאינך מסוגלת לבצע את עבודתך כשזה נוגע לחטופים, את לא לוחצת את חמאס, למה את לא דורשת מחמאס דברים? למה לא לדרוש לראות את החטופים?". נשיאת הצלב האדום אמרה: "אני מתייחסת לשני הצדדים באופן שווה, אני דורשת את מה שאמרת בכל יום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הצלב השחור
    דלית 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא לתת לגוף הזה לבקר מחבלים בבתי הסוהר ורצוי לגרש אותם מהארץ ולסגור את הסניף.
    סגור
  • 2.
    היא כנראה שייכת לחמס
    שושי 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכן היא לא עושה את עבודתה כמו שמתבקש
    סגור
  • 1.
    דנה למה?
    דנה 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה!
    סגור