תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד האורח: "רק שקר שמתכער עוד יותר"

אחרי שהאלוף במיל' דן הראל טען באולפן 'פגוש את העיתונות' את הטענה השקרית לפיה גדוד העתודה של אוגדת עזה הוקפץ לאבטח ב-7 באוקטובר את הסוכה של ח"כ צבי סוכות בחווארה, המגיש עמית סגל תוקף: "שקר שחוזרים עליו פעמיים לא הופך לאמת"
תום נחום |  11
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס פקעה גם היא והמטחים הכבדים של הרקטות חזרו, היום (ראשון) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-58, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה.
בתוך כך, נמשך החיפוש אחר האשמים במחדל הגדול שהוביל לאסון הכבד במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כולל גם הטחת האשמות, לעתים גם לא נכונות שלא לומר שקריות, בגורמים כאלה ואחרים בצבא וכמו כן, גם בממשלה, כאשר מקרה כזה נרשם לכאורה אמש (שבת) במהלך שידור 'פגוש את העיתונות' בהגשת עמית סגל ובן כספית.
 
אלוף במיל׳ דן הראל מסביר מה הביא לטבח ב-7 באוקטובר: "היה גדוד העתודה של אוגדת עזה, שהוקפץ לאבטח את הסוכה שח״כ צבי סוכות שם בתוך חווארה". חשבון הטוויטר (X.COM) התייחס לטענה בציוץ בו נכתב: "העובדות: מדובר בטענה שקרית לחלוטין. דובר צה"ל הבהיר כי לא היה מעבר של גדודים לפני פרוץ המלחמה מעוטף עזה ליהודה ושומרון". גם עמית סגל, שהגיש את השידור כאמור לצד כספית, הגיב לנושא וכתב: "שקר שחוזרים עליו פעמיים לא הופך לאמת, הוא רק שקר שמתכער עוד יותר".
 
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    תתבייש לך
    שרון 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דן הראל תתבייש לך בזמן שהחיילים של כולם ללא הבדל ימין שמאל עיר פריפריה נלחמים ומחרפים את נפשם אתה עוסק בשנאה וסכסוך למען ה׳ כולנו עם אחד במקום לתלות את האשמה בהעברת גדוד תשאל מדוע היינו עיוורים למודיעין שהיה כנגד עיננו תתבייש!!!! עוכר ישראל
    סגור
  • 9.
    דן הראל המיץ של ….
    רן 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדם חסר בושה , חלק ממובילי המחאה בושה שאתה אלוף במילואים
    סגור
  • 8.
    פרס גיבורי העמל מגיע לשופרון עמית סגל, המגן על נתניהו .
    סולנום 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל מחרף את נפשו למען ראש ממשלתנו האהוב והלא לוזר. לא חשוב מה, עמית שם שוכב למענו על הגדר המבדילה בין עובדות לבדיות. לדוגמא: ברור שכוח של 100 לוחמים מחטיבת הקומנדו הועבר מהעוטף ליהודה ושומרון, יום לפני האסון. 100 לוחמי קומנדו מאומנים ומצוידים הם לפחות כמו 7 כיתות כוננות יישוביות. בישובים שכיתות הכוננות שלהם היו בכוננות, נרצחו ונחטפו פחות תושבים. לא היו נשארים לוחמי הקומנדו בעוטף התוצאות היו אחרות. אין שום סיבה אובייקטיבית לזלזל בכך רק כדי להוציא את נתניהו צח כשלג. הכל היה באחריותו, אבל הוא התעלם מאזהרות ועסק בעיקר בהפיכה המשפטית.
    סגור
  • 7.
    דן הראל הוא בושה אחת גדולה
    עודד 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גירש אלפי יהודים מבתיהם. מלכלך שקרים בלי למצמץ. הגיע הזמן להמיר לו דרגת אלוף באלוף הבושות.
    סגור
  • 6.
    ב ו ש ה
    א. ברדק 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראו מי הם המנהיגים שהיו בצבא בשב"כ ובמוסד בשנים האחרונות ולאן הם משתייכים פוליטית לאחר פרישתם ותבינו איך הגענו לכל הקונספציה הזו. ראו את הבת של ראש אמ"נ חליווה(שהיה נשוי לביתו של דן מרגלית מהנדס התודעה הידוע), שנואמת בקפלן שברור שהונדסה תודעתית ע"י אביה, שאמר שהוא מעדיף לא לקדם את בני מסלול הישיבות הסדר לקצונה ולתפקידים בכירים, שהורה להפסיק שיעור תורה שהיה ניתן בימי ראשון בעיר הבהדים, שהיה חבר של כוכבי, גנץ, אייזנקוט בצנחנים. כל שלטון הליכוד לא עשו כלום, כי בעמדות השליטה האחרות נמצאים כל השותפים לקרן וקסנר והפרוגרס של הsמאל הקיצוני. נתניהו מובל על ידם כמו עיזה עיוורת, הדרג המדיני לא הקשיב לדרג הבטחוני, הדרג הביטחוני כשל כי לא הביא מידע מודיעיני לדרג המדיני, אז במה הדרג המדיני אשם? לכו עם אלה שתמיד הזהירו ואמרו החרבים אותם חרבים והים אותו ים.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    היו עשרת אלפים שוטרים שנלקחו מכל הגזרות
    מסביר פנים 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקראת התקפת ההקפות והפגנת קפלן שתכננתם לאותה שבת. שוטרים שיכלו להיות שם!
    סגור
  • 4.
    הוא גם נראה איש רע שמשחק במתים והחטופים לפוליטיקה. (ל"ת)
    מזועזעת מכאלה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    סגל הבן של המחבל היהודי ממשיך דרכו לחבל במדינה !!! (ל"ת)
    בוזגלו 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 2.
    יש אנשים 'שעובדים' גם בעת הזו ודואגים לאינטרסים זרים
    דודו 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא נשכח ולא נסלח. הרסתם את ההרתעה של ישראל במשך חודשים ושיתקתם את הממשלה. תעלולי בחירות בזמן מלחמה יחזרו אליהם כבומרנג. במקום להבין שהעם הזה רוצה אחדות וניצחון, הם חותרים להפרד ומשול. חכו חכו לבחירות.
    סגור
  • 1.
    למה מביאים שקרן כזה כמו הראל לאולפן? כדי להדהד שקר?! (ל"ת)
    שופר שקרן הראל 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • דן הראל
    רוני 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן הראל דובר אמת ! השואה לא קרתה בגלל שהכוחות היו בחוורה,השואה קרתה בגלל שמלכתחילה, כל המפקדים הבכירים כולל הרמטכ'ל, כולל שר הביטחון, שכמעט פוטר, 'חטפו' על הראש מראש הממשלה, אם העיזו להשמיע בקול שיש בעיה והחמאס מסוכן ! הוא חשב שבעזרת המיליונים הם שבעים והוא מרדים אותם! כי לא היתה לו פניות ריגשית לטפל בעניני המדינה!!! זו נסיבה לטרגדיה שבאה על ארץ ישראל.האמת במערומיה
    סגור