טלוויזיה

התכנית האהובה של קשת 12 חוזרת למסך: השידור ייצא לפועל?

קשת 12 תנסה לשדר עוד תוכנית של ״הכוכב הבא״, אחרי יותר משבוע וחצי  מהפעם הקודמת
מערכת ice |  2
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
אחרי שורה של דחיות, 'הכוכב הבא' של קשת 12 חוזרת למסך. עונת שידורי סתיו-חורף בטלוויזיה הישראלית, אמורה הייתה להיות מעניינת במיוחד השנה עם לא מעט הפקות חדשות או מתחדשות בערוצים המסחריים, פורמטים חדשים ותחרותיים בין קשת ורשת, וליהוקים מעניינים שעמלו עליהם לא מעט. במקום זה, מלחמת חרבות ברזל הביאה להקפאה של לוח השידורים ברצועת הפריים טיים, בשל רצף שידורי החדשות המיוחדים, וכן בשל התאמה מתבקשת לאווירת הימים הלא פשוטים שעוברים על מדינת ישראל.
הערב (שבת) קשת 12 תנסה לשדר עוד תוכנית של ״הכוכב הבא״, אחרי יותר משבוע וחצי  מהפעם הקודמת. כזכור, על אף שתוכנן לשדר את פרק הבכורה של העונה החדשה של 'הכוכב הבא' הערב (שלישי) במטרה להרים, גם אם במקצת את המורל, בעקבות נפילתם של שני לוחמי גבעתי, סמ"ר לביא ליפשיץ ז"ל וסמ"ר רועי וולף ז"ל, ברצועת עזה, הוחלט בקשת 12 לא לשדר בסופו של דבר את הפרק. לפני כמעט שבועיים התכנית שודרה לראשונה.
כידוע, מדובר במיליוני שקלים שמושקעים בכל הפקה כזאת שמוקפאת כרגע, כאשר אין צפי לזמן הקרוב מתי תתחיל חזרה לשגרה, מלבד הצהרות עמומות שמכינות את הציבור לפרק זמן ממושך יחסית למה שהתרגלנו ממבצעים צבאיים. בעקבות כך, "הכוכב הבא לאירוויזיון", שהחלה צילומי אודישנים בתחילת החודש, תמשיך ככל הנראה את צילומיה בקרוב, והערב היה אמור להיות משודר פרק הבכורה בקונפסט המותאם למצב. נזכיר כי התוכנית צפויה לשלוח נציג ישראלי לאירוויזיון 2024, וכעת אין בעיות לוח זמנים. 

עם זאת, לצד התכנון שכאמור בוטל לשדר הערב את הפרק במטרה לאפשר בריחה קטנה מהמציאות הלא פשוטה והתמודדות רכה יותר עם המלחמה, יש מי שפחות התחברו לצעד של קשת 12, אחד בין אותם מבקרים הוא הזמר, היוצר והמוזיקאי שחר אבן צור, שידוע בעיקר כמתופף של להקת 'מוניקה סקס', אשר יצא למתקפה חריפה נגד הצעד המדובר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה
    D.j 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    12 ערוץ אלג'ג'ירה. רק ערוץ 14. ערוצים של האוייב 11.12.13.מחוקים בשלות . אם רוצים לראות חיות עוברים ל 45. 46. ולא חיות על שתיים.
    סגור
  • 1.
    חרא 12 (ל"ת)
    לא רואים 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור