טלוויזיה

יובל סמו נשבר בדמעות בזמן המערכון: מה גרם לו לבכות?

במהלך המערכון של 'אשר הנהג', סמו ששאל את הנוסעים לשמם, הופתע מהסיפורים העצובים שלהם ואף ברגע אחד לא יכול היה לעצור את הדמעות כאשר בנם של רם ולילי איתמרי שיתף על רצח הוריו ב-7 באוקוטבר בכפר עזה. סמו שבשלב הזה לא הבין אמר: "מה?!!?", ואחר כך המשיך ואמר: "30 שנה במונית ופעם ראשונה בלי מילים"
מערכת ice | 
יובל סמו (צילום מסך קשת 12)
הפרק של "ארץ נהדרת" אמש (שלישי) בקשת 12 היה מרגש במיוחד והדבר התבטא במיוחד במערכון של אשר נהג המונית, כאשר יובל סמו העלה למוניתו שניים מתושבי העוטף והצפון, זאת מבלי שידע שחלקם איבדו את קרובי משפחתם במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.
אחרי שהחל בבדיחות, סמו ששאל את הנוסעים לשמם, הופתע מהסיפורים העצובים שלהם ואף ברגע אחד לא יכול היה לעצור את הדמעות כאשר בנם של רם ולילי איתמרי שיתף על רצח הוריו ב-7 באוקוטבר בכפר עזה. סמו שבשלב הזה לא הבין אמר: "מה?!!?", ואחר כך המשיך ואמר: "30 שנה במונית ופעם ראשונה בלי מילים"
 
"אני יכול להגיד שאבא שלי מאוד אהב את הבדיחות פה במונית", אמר לו איתמרי. "החלום שלו היה להגיע למונית הזאת. כל הזמן הייתי שואל אותו 'אבא אתה בבית?' והוא היה עונה לי 'לא אני בקופקבנה משתזף עם טהוניה'".
סמו ניגב את הדמעה מבעד למשקפי השמש האופייניים של אשר, שאותם הוא מרכיב בכל מערכון עבור דמותו של אשר ביקש לשלוח אהבה לרם איתמרי המנוח: "לב, חיבוק ונשיקה ממני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה