טלוויזיה

אלירז שדה מתפרק בגמר גולסטאר: "קשה להמשיך לחיות ולחייך"

כשהוא מחזיק חולצה כמו שאר חבריו של אחד הקיבוצים שחוו תופת ב-7.10, אמר שדה: "זה באמת גדול עלינו לשאת השמות האלה על החולצה, לא יודע אם אנחנו ראויים אבל נעשה הכל כדי לכבד את השמות והאנשים. שכל עם ישראל יישאר ככה ולא נצטרך להיות לא מוכנים והאויב יפתיע אותנו בימים כאלה ואחרים"
מערכת ice |  4
אלירז שדה מתרגש (צילום צילום מסך)
בצל 'מלחמת חרבות ברזל', כוכבי העונה החדשה של "גולסטאר אפריקה", שהיו בשיאם של הצילומים ביבשת השחורה עם פריצתה, חזרו ארצה ואמש (רביעי) הנבחרת ערכה את משחק הגמר לעיני קהל שהורכב מתושבי העוטף שחווה את הזוועות הגדולות ביותר.
מי שלקחו חלק במשחק היו אלירז שדה, שוקי ביטון , לירן שטראובר, ליאל קוצרי, דוד דביר רון שובל, ברלד שבמקום שמם על החולצות, התנוססו שמות היישובים שחוו את התופת בשבת השחורה של ה-7.10, כשלצדם ילדי העוטף שזכו לעלות לכר הדשא.

שדה שהחזיק את החולצה בידו אמר: "יש רגעים שזה יותר מדי גדול וזה הרגע. קשה לאלה שנשארים, להמשיך לחיות קדימה ולחייך ולתפקד. לא משנה מה הקרבה שהייתה או לא, זה עם ישראל. זאת הגדולה שלנו, זה קרה ברגע שלא היינו מאוחדים ועכשיו אנחנו מאוחדים יותר מתמיד, ואני מקווה שנוכל להתמודד עם זה קדימה, רק עם האחדות הזאת".
עוד הוא אמר: "זה באמת גדול עלינו לשאת השמות האלה על החולצה, לא יודע אם אנחנו ראויים אבל נעשה הכל כדי לכבד את השמות והאנשים. שכל עם ישראל יישאר ככה ולא נצטרך להיות לא מוכנים והאויב יפתיע אותנו בימים כאלה ואחרים, והאחדות הזאת תשמור עלינו בעזרת השם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלירז
    רחל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השם יעזור קשה מאוד וכואב מאוד
    סגור
  • 3.
    מי בכלל רואה צופה בוהה חחחח בתוכניות
    יאיר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העלובות מי הם הצרכנים של כל הח….. רא הזה מייייי
    סגור
  • 2.
    קטנוני
    דודו 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תיהיה גברי כול תמונה שלך אתה בוכה. מה אתה תינוק או גבר? בחורה רוצה גברגבר לא תינוק
    סגור
  • 1.
    אלירז היה ונשאר צנוע ורגיש (ל"ת)
    אוריין 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור