טלוויזיה

יונית לוי חושפת את האמת: "קשה להתנהל בתוך זה"

המגישה סיפרה בראיון ל-CNN: "הרבה ישראלים מרגישים את שעון החול, אבל הם גם די כועסים, שבכלל יש שעון חול כזה, כי הם מרגישים שהם עברו משהו שלא היה אמור לקרות שוב. כל מי שמכיר את ההיסטוריה היהודית, יודע שהמילים "לעולם לא עוד" בעלות משמעות טרגית"
מערכת ice |  1
יונית לוי (צילום מסך חדשות 12)
יונית לוי חושפת את האמת לעולם. בעוד מדינת ישראל תחת מתקפת הטרור הקטלנית שביצע חמאס ביישובי עוטף עזה וגרמה לרציחתם של יותר מ-1,400 ישראלים, מעל 4,500 פצועים ו-229 חטופים, במה שפתח את מלחמת חרבות ברזל. מגישת חדשות 12 הולכת בדרכה של אילנה דיין שהתראיינה לתקשורת העולמית וחשפה את מה שקורה בישראל.
יונית לוי התראיינה ב-CNN ואמרה בין היתר: "אני חושבת שהרבה ישראלים מרגישים שהסיפור שלהם, הסיפור הישראלי, לא ברור מספיק (בעולם). איך אתה מנהל את המלחמה הזו, נגד ארגון טרור כ"כ ציני שמתחיל ברצח הילדים שלנו ואז מתחבא מאחורי האוכלוסיה שלו? זה קשה מאד להתנהל בתוך זה".
עוד המשיכה: "הרבה ישראלים מרגישים את שעון החול, אבל הם גם די כועסים, שבכלל יש שעון חול כזה, כי הם מרגישים שהם עברו משהו שלא היה אמור לקרות שוב. כל מי שמכיר את ההיסטוריה היהודית, יודע שהמילים "לעולם לא עוד" בעלות משמעות טרגית".
כזכור, דיין הייתה יותר נוקבת וסיפרה ממש סיפורים מתוך הזוועות: "אישה צעירה ניסתה להתחבא ומצאה עצמה מול קנה רובהו של מחבל שפושט ירה בה. צעיר ישראלי נוסף דיבר עם אביו שעבד במשטרה כאשר באותה עת היה בהיתקלות עם מחבלים ואמר לאביו בטלפון: "אבא, הם יורים בי", לאחר מכן שמע אביו דיבורים בערבית והבין שבנו נרצח, סיפור נוסף הוא של חברת קיבוץ וותיקה שהתחבאה בתוך ארגז מצעים וגילתה שהפיג'מה השחורה שלבשה יום לפני גרמה למחבלים שלא לזהות אותה, יש גם סיפורים על ילדים שהתחבאו מתחת לגופות כדי להימלט מהמחבלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יונית
    דליה 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יונית אילנה טוב שהבנתן עם איזה מחבלים ארורים יש לנו עסק
    סגור