טלוויזיה

איילה חסון בפדיחה מביכה בשידור חי: זו הסיבה שהתעצבנה

חסון פתחה ואמרה: "מאז פרוץ המלחמה אנחנו נתקלים במקרים לא מעטים של אזרחי ישראל מהחברה הערבית שתומכים בחמאס בפעולות"....כאן היא נתקעה למשך מספר שניות כשהיא נראית מעט מבולבלת ועם הבעת פנים מאוד עצבנית בשל תקלה שהתרחשה באולפן באותו הרגע
מערכת ice |  5
אילה חסון (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אילה חסון נותרה אמש (שלישי) עצבנית מאוד באולפן חדשות כאן 11 בשל תקלה טכנית קלה שקטעה את חוט המחשבה שלה בזמן ההגשה של תכניתה ולפני שהעבירה את השידור אל הכתב בשטח.
חסון פתחה ואמרה: "מאז פרוץ המלחמה אנחנו נתקלים במקרים לא מעטים של אזרחי ישראל מהחברה הערבית שתומכים בחמאס בפעולות"....כאן היא נתקעה למשך מספר שניות כשהיא נראית מעט מבולבלת ועם הבעת פנים מאוד עצבנית בשל תקלה שהתרחשה באולפן באותו הרגע.
לאחר מכן הפנתה את השידור לדיווח של לירן כוג'הינוף ואמרה: "לירן, הפרומפטר והמציאות פה זה שני פסים שלא נפגשים. לירן כוג'הינוף יש שינויים בפיקוד העורף, אז בבקשה" והשידור עבר מידית לכתב בשטח בזמן שחסון נרגעה באולפן.
רק השבוע, אבידע בכר שהצליח לשרוד את הטבח בבארי של מחבלי חמאס, ביום הפלישה לעוטף עזה שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל,' יחד עם בתו, אבל איבד את אשתו ואת בנו שנרצחו על ידי המחבלים התראיין לאילה חסון וסיפר על ההישרדות והאובדן: "המחבלים ראו את אשתי זזה וירו בה, אמרתי לילדה - 'לאמא כבר לא כואב שום דבר, המצב של כרמל דבש".
 
יש לציין כי אפילו חסון עצמה התקשתה לעמוד בסיפור שנשמע בראיון וכששמעה את מה שהם עברו בלי שמישהו יעזור, היא התקשתה להמשיך: "כל אחד פה עוד מתמודד, יהיו לנו עוד רגעים קשים וראיונות קשים ואבא ששמח שבתו נרצחה מאשר ליפול בידיים של השפלים האלה, אבל הטקסט הוא מלא עוצמה ומסביר לנו מה עבר בשעות האלה של המצוקה".

עוד היא אמרה: "פה תקום אם כל ועדות החקירה, אם כל ועדות החקירה ואיש ששותף למה שקרה פה לא ינוקה. בשום דרג מצב, ובשום תפקיד, בשום עבר ושום הווה, לא כנקמה אלא כי מה שקרה לא יקרה יותר, לא בצפון ולא במרכז. יש הרבה רעים שבאים לכולתנו וגם התקשורת בזה, כולם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אם יעיפו את חסון הרייטינג יוכפל
    יפעת מועלם 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקדמת את הצד החולני של הביביזם
    סגור
  • 4.
    מגונית צבוריתהוא יכניס את כולם בטוח
    טליה 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נמאס לכם בקורות סכסוכים קשקש זה הזמן לאחדות ושלום שנאה קנאה רוע זה מקום של חמאס לא שלנו יהודים ואחים. חבר נתן פו מה הבעיה … שלך? ציבורית הוא כן ישתף .
    סגור
  • 3.
    לשמור על הפה
    צביה רוטמן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בסהכ סתמו לה מהצנזורה כנראה. ואכן מה שחסר להדליק את אזרחי המדינה הערבים..
    סגור
  • 2.
    אילה אסון
    שרה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש לך!!את החלק הראשי של בהפצת ההסתה, הפילוג בחסות הכוח טלוויזיוני רדויופוני שניתן לך!!!זה התחיל בשנאתך לסיר בנט ולפיד והאהדתך הרבה למשפחת נתניהו!!!אז מספיק עם הטון המאיים שלך!!!צריך להעיף אותך. ואת ערוץ 14 כמו שהעיפו את אל ג'זירה!!!!מתחסדת !!??
    סגור
  • 1.
    יצורה נחותה ומיותרת
    יעל 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צריך להוריד את האסלה המלוכלכת הזו מהמסך
    סגור