טלוויזיה

מעיין אדם נשברת: "יש לי תינוקת, זה יקרה גם לה?"

אשת הטלוויזיה סיפרה בראיון: "אני כל יום קמה אחרת, יום אחד אני מאוד עצובה, יום אחד אני מאוד כועסת ויום אחד אני מקנאה. אני רואה סרטוני ניצולים ואני מקנאה. אני לא יכולה לשלוט ברגש הזה, אני מתביישת בו אבל אני אכולת קנאה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בשבוע שעבר, חרב עולמה של מעיין אדם, לאחר שנודע לה כי אחותה הקטנה מפל אדם נרצחה על ידי מחבלי החמאס במסיבה ברעים ביום הפלישה שפתח את מלחמת חרבות ברזל. כעת כשהיא קמה מהשבעה, היא הופיעה לריאיון ב"יחד ננצח" עם ארז טל ואברי גלעד ושיתפה בתחושות הקשות שלה.
אדם אמרה: "עשו בה וידוא הריגה וברועי אפילו פעמיים, הכדור הארור כנראה הגיע ישר ללב, היא מתה במקום. אני תמיד אומרת שהיה לה לב כזה גדול, הכדור לא היה יכול לפספס. רועי ניצל משני הכדורים וקם על הרגליים יחסית מהר. אני שמחה שהוא היה יכול לתת לנו עדות של שנייה אחרי שנייה, כי למשפחות זה מאוד חשוב. זה לא רק האי ודאות שהייתה בהתחלה אם הם חיים או מתים, אלא מה היה בדיוק - אם היא פחדה, מה היא אמרה".

עוד אמרה: "הם היו שם משבע בבוקר, הטלפון שהיא נרצחה הגיעה ב-12:30 בצהריים. גם אחרי שהיא מתה הוא שכב שם ואפילו לקח מהדם שלה בשביל להיראות יותר מת. המחבלים ישבו על המשאית והסתכלו עליו כל הזמן, רק כשהוא שמע עברית הוא הרים את היד שיצילו אותו".
אדם המשיכה: "זה כן נתן לי שקט, וגם יכול להיות שהוא חרטט אותי כי הוא סיפר לי סוף כזה שליו, אבל מה אכפת לי, שמעתי סיפורים כל כך מחרידים אז אני שלמה עם הסיפור של מפל. היא מתה בידיים של מי שהיא אוהבת, היא לקחה נשימה ואמרה לו שהיא אוהבת אותו. היה לי נורא חשוב שהיא ראתה אותו בסוף ולא ירו בה כשהיא רואה את הדבר הזה".
על הסיבה שחשפה את השיחה האחרונה: "אני מרגישה שכל יום שעובר הדם שלנו פחות רותח, כל יום שעובר אנחנו מתמקדים בטוב, בעם שלנו, במורל של החיילים ואני רואה סרטונים שמחים. אני לא נגד זה, אבל אני לא רוצה שלא נחסל אותם, שנוותר להם, שנשכח ונרגע. אני רוצה שנכעס, אני רוצה שנשמע את זה ונראה את הדברים הקשים. כשאחותי אומרת שהיא לא במקום בטוח והיא על אדמתה במדינת ישראל שניתנה לנו אחרי השואה, אז נדאג שהיא תהיה במקום בטוח. יש לי תינוקת בת חצי שנה, זה יקרה לה גם?".
לסיום הודתה: "אני כל יום קמה אחרת, יום אחד אני מאוד עצובה, יום אחד אני מאוד כועסת ויום אחד אני מקנאה. אני רואה סרטוני ניצולים ואני מקנאה. אני לא יכולה לשלוט ברגש הזה, אני מתביישת בו אבל אני אכולת קנאה. אני שמחה בשבילם אבל זה אפקט הפרפר, אולי הגורל של מפל יכול היה להיות שונה. דיברתם על איך תיראה הפוליטיקה ואני רוצה להרגיש שאולי זאת המשבצת שלי כי משם אני באה. גם בדרך לכאן אמרתי לעצמי שאני לא יודעת מה אני, מה אני רוצה ומה אעשה, וזה גם משהו שצריך לתת לו מקום. אתה רואה הרבה גיבורים והרבה אנשים עם מסר ויש גם אנשים אבודים, ואני אתאפס על עצמי ואדע מה לעשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לי שמץ איך להגיב חוץ מלהגיד
    עדי 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרה ברוך ??
    סגור