תקשורת ומדיה

איילה חסון מתפוצצת במתקפה חריפה על העיתונאי: "שקרן!"

מגישת כאן 11, העיתונאית הוותיקה איילה חסון, ממשיכה במתקפה נגד העיתונאי אורי משגב, ממובילי מחאת 'הדגלים השחורים', לאחר ששר הכלכלה ניר ברקת הגיב לפרסום של משגב נגדו והגדיר אותו כ'פייק ניוז': "אורי משגב, שקרן!"
תום נחום |  9
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
אחרי שהובכה על ידי העיתונאי אורי משגב, שעמוד הפייסבוק שלו הפך לכלי דיווח על כל צעד ושעל של בנימין נתניהו ושל משפחתו. משגב התייחס בעקיפין אליהם דרך מגישת כאן 11 איילה חסון, מי שנחשבת לעיתונאית הבכירה של תאגיד השידור כאן 11 וגם בעלת השכר הגבוה ביותר שם. חסון, שכבר תקפה בחזרה והגיבה בזעם גדול לפרסום של משגב והגדירה אותו כ'פייק ניוז', ממשיכה במתקפה שלה נגד משגב, ומכנה אותו פעם נוספת 'שקרן'. 
משגב, שטען כי שר הכלכלה ניר ברקת טס ללונדון על חשבון משלם המסים, נענה בחשבונות הרשתות החברתיות השונים של השר, שהצהיר בצורה שלא משתמעת לשני פנים כי מי שיממן את הנסיעה הוא השר מכיסו הפרטי, בעוד חסון הגיבה על כך וכתבה: "אורי משגב, שקרן!".
 
בציוץ שהעלתה בנושא הפוסט המדובר אותו העלה משגב, מיוזמי מחאת 'הדגלים השחורים' ואחד ממגישי 'מבקרי המדינה' בערוץ הכנסת, חסון כתבה כך: "אורי משגב שקרן מפרסם עליי ולא בפעם הראשונה פייק ניוז. שקרן".
 
משגב פתח את הפוסט שלו וחשף: "תראו אני יודע שבשבוע הראשון של נובמבר איילה חסון עסוקה כי היא מופיעה בקרוז על ספינת תענוגות של עשירי יהדות פלורידה. עיני לא צרה. למרות שעם משכורת של 50 אלף שקלים בחודש מהתאגיד אני לא בטוח שהיא חייבת לחלטר בקרוזים כאלה. אין שם ערך עיתונאי".

עוד הוסיף משגב: "אבל יש מצב שעד הרמת העוגן יהיה איזה תחקיר נוקב על ממשלת נתניהו המעופפת ששברה מזמן כל שיא/שפל אפשרי? בממשלה הקודמת היה לה עניין רב בבזבוז כספי ציבור. נמתין בסבלנות. אעדכן".
כזכור, נחשף שחסון היא בעלת השכר הגבוה ביותר בתאגיד השידור הציבור עם 49,600 שקל לחודש, כמעט 600 אלף שקל לשנה, שמגיעים מכספי משלם המסים, אחת המשרות הציבוריות עם השכר הגבוה ביותר.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    איילה חסון עתונאית מיצטיינת ואמינה
    periferya 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעומתה יש, מבלי שנבין מדוע, שעוסקים יותר בתעמולה אנטי ישראלית ופילוג פנימי בישראל
    סגור
  • 7.
    משגב אכול קנאה, והקנאה גורמת לו לנזקים (ל"ת)
    יענקלה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    הוא לא משפיע על יוקר המחיה
    איני מתומכיו 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל ניר ברקת הוא איש ציבור שמסרב לקבל שכר כבר 15 שנים. כמובן שהוא משלם מיסים וכמשקיע הון סיכון הכניס כספים רבים למדינה
    סגור
  • 5.
    משגב עיתונאי???? חחחחח
    אלי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עיתונאי פח אכול שנאה ורעל מייצר חדשות מעוותות במקום לדווח על חדשות אמיתיות לא אתה ולא כל המחנה פח הנקרא שמאל מגיע לציפורן של איילה חסון אז תישאר בבועה שלך עם ה 20% המטורללים מהעם
    סגור
  • 4.
    איילה חסון מה נהיה מימך לעג לכל עיתונאי האכפתיות מהמדינ
    יוני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תעברי לערוץ 14 שם תצילי את הכבוד הרמוס שלך לא אותו שכר אבל תרגישי בבית !חבורת ליצנים שלא מעניין אותם עובדות אלא רייטינג וזה מה שאת מחפשת והורסת את כבודם הגבוהה של העיתונאים הישרים והטובים של הערוץ הממלכתי !סתם מזיקה רייטינג בריצפה תעברי לערוץ שתהפכי חלק מחבורת הביביסטים ותהני מכבוד מפוקפק אבל גם משהו !ביגללך לא נוגע בשלט ש"ח ערוץ 11 ב19 לא לשמוע ולצפות ממה שהפכת להיות!חבל על הקריירה הניפלאה שהייתה לך ותסתיים בעזיבה שלך שכן את אוהבת להביא סקופים ושלא מגיעים את מתחילה לריב עם קולגות!
    סגור
  • 3.
    אורי משגב תותח, איילה חסון שופר
    מנטעש 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הבזבוז על נסיעות מיותרות של שרי ממשלה מגיע לסכומים אסטרונומיים כשבחלק גדול מהמקרים מדובר בניצול התפקיד לחופשות פרטיות על חשבון המדינה
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אורי משגב חולה נפש וצריך אישפוז בכפיה דחוף
    סגור
  • איילה חסון
    אני 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איילה חסון=איילה אסון
    סגור
  • 1.
    משגב עיתונאי ? דגל שחור מתנוסס מעליו - (ל"ת)
    דן 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור