טלוויזיה

גרושתו של אייל גולן חושפת: זה הסוד לקאמבק שלהם

בסשן מסקרן של שאלות תשובות של גרינברג עם עוקביה באינסטגרם, היא נשאלה על ידי אחד מהם: "למה שהילדים אצל אייל, את לא איתם?". גרינברג לא היססה והשיבה בצורה ברורה: "בשבתות לרוב אנחנו יחד עם הילדים, במהלך השבוע אנחנו עוד במשמרות כדי לתת אוויר אחד לשנייה"
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הנוסחה לזוגיות על פי דניאל גרינברג. רק לאחרונה, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת שחזרה לגרוש שלה אייל גולן ומאז כבר לא מסתירים את הקאמבק המדהים שהפתיע כולם, כעת היא מספרת מה הסיבה שהקשר המחודש יכול לעבוד.
השניים כאמור מנסים לטפח את הזוגיות שלהם מחדש לצד היותם הורים לשני ילדים משותפים, אבל מסתבר שהשבוע שלהם לא כולל מגורים משותפים ובילוי כל רגע נתון ביחד במשך כל ימות השבוע, אלא הם מנסים לתחזק את הקשר כשהם עדיין בנפרד.

בסשן מסקרן של שאלות תשובות של גרינברג עם עוקביה באינסטגרם, היא נשאלה על ידי אחד מהם: "למה שהילדים אצל אייל, את לא איתם?". גרינברג לא היססה והשיבה בצורה ברורה: "בשבתות לרוב אנחנו יחד עם הילדים".
עוד היא המשיכה וענתה לשאלה: "במהלך השבוע אנחנו עוד במשמרות כדי לתת אוויר אחד לשנייה. עבודה, סידורים, ערב, חברים. סוג של התרגלנו לסידור הזה וניצחנו בו כי התנהלנו בו מושלם כהורים גרושים והכל באמת בזרימה. לפעמים אני נדחפת ליום שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלובה
    דורון 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלובה ואפס גולדרית
    סגור