טלוויזיה

אייל ברקוביץ' בהפתעת ענק? בנו חשף את התוכנית החדשה

בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', קרא למפיקים ומנכ"לי ערוצי הטלוויזיה להרים את הכפפה ולהעלות תוכנית חדשה בשם 'הברקוביצ'ים', בסגנון 'הבוזגלוס': "אני בטוח שיש פה המון מפיקים ומנכלים של ערוצי טלויזיה ואני שואל את עצמי למה עדיין לא חשבתם על להקים תוכנית 'הברקוביצ׳ים'"
תום נחום | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
בעוד אייל ברקוביץ' נערך לעליית תוכניתו החדשה בערוץ ONE, 'הנבחרת', האם 'הקוסם' בדרך לתוכנית טלוויזיה נוספת לצד השתתפותו מדי שבוע בתוכנית אופירה וברקוביץ' בימי שישי בקשת 12 ו'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו 102FM? בנו של ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', המשחק בשורות סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית, מעוניין בתוכנית משפחתית בסגנון 'הבוזגלוס'.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כתב ברקוביץ' ג'וניור כך: "אני בטוח שיש פה המון מפיקים ומנכלים של ערוצי טלויזיה ואני שואל את עצמי למה עדיין לא חשבתם על להקים תוכנית ׳׳הברקוביצ׳ים׳׳".
 
כל זאת שישה ימים אחרי החתונה של לי ברקוביץ', שלא נהרסה אפילו עם ההברזה של אבי החתן, בחיר ליבה אביב, כאשר בתו של 'הקוסם', אחד המגישים הבולטים היום בקשת 12, כוכבת "גולסטאר" בעצמה צעדה בשביל אל החופה ונישאה בטקס מרגש בחוות רונית, בו האבא נקלט לא פעם שהוא דומע ונזקק למטפחת.
הבעל הטרי הוא בנו של איש העסקים המיליונר מוטי ממן. שעל פי פרסום ב-TMI, לא הגיע לחתונת בנו ובחר להעדר ביום הכי חשוב שלו, אחרי שגם נעדר מאירוע החינה בו נכחו כל המכרים והקרובים. ברקוביץ' היה שם כדי לחבק את החתן חזק ולבכות בעת שנשא דברים לפני ששבר את הכוס.

כמובן שבין האורחים של הזוג ברקוביץ'-ממן לעתיד, בלטו האבא שכן הגיע, אייל ברקוביץ' יחד עם זוגתו שרון כהן, גרושתו טלי והשותפה שלו להגשה מזה 25 שנה אופירה אסייג, יחד עם בעלה גילי מנקין. אסייג לאחר מכן המריאה לחופשה בלונדון.
ממן נעדר מאירוע החינה של החתן והכלה והוא גם לא הגיע לחוות רונית לחתונת הצהריים בשישי האחרון, הוא הסביר בכמה מילים ל-TMI כי: "אני לא הגעתי כי לא הרגשתי טוב. האם אני לא אגיע גם לחתונה? נכון, אבל יש לי סיבה מוצדקת אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה