שיווק ופרסום

כוכבת הישרדות וגולסטאריות מצטלמת לקולקציה החדשה של רייבן

שמחה גואטה, דוגמנית המידות הגדולות וכוכבת הריאליטי, כבר מוכנה לחגים ומצטלמת לקולקציה החדשה שלה בשיתוף המותג רייבן בסימן התחדשות והריון

מערכת ice |  1
שמחה גואטה (צילום טוהר טויטו יחצ)
החגים כמעט בפתח ושמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי, כאן בשביל להכין אתכם עם הקולקציה החדשה שלה בשיתוף מותג ביגוד הספורט רייבן (Raven). הקולקציה מגיעה אלינו בסימן של התחדשות והריון ולכבוד ההשקה גואטה חוברת לשלוש דוגמניות נוספות לצילומים.
גואטה, דוגמנית מידות גדולות, בנתה קולקציה ממידה XXS ועד 3XL מתוך אמונה שלכל אישה מגיע להרגיש טוב ונוח בבגדים שלה, במיוחד כשבגדי ספורט נהיו פריט לבוש חובה עבור כל אחת, גם בין אימון לאימון, ולכן לקראת החגים הגיע הזמן להתחדש.
שמחה מספרת: "קולקציית החגים החדשה שלי נולדה בסימן התחדשות והריון. יש משהו בהריון שזו התחלה של משהו חדש כמו השנה החדשה שבאה עלינו לטובה. איפשהו בפעמים הראשונות שבהן נפגשתי עם אורן השותפה שלי שאלתי אותה מה נעשה כשאכנס להריון, איך לובשים בגדי ספורט בהריון וזה היה בהתלוצצות רבה אך אורן לוקחת את המילים שלי ופשוט רצה להגשים חלומות לנשים. יחד עם רייבן ספורט בנינו קולקציה שתיתן הפעם גם מענה להריוניות שבינינו."
 
על כך הוסיפה: "ולשואלים אני עדיין לא בהריון אבל בהחלט מרגישה שנולד פה משהו חדש והקולקציה הזו שמרגשת אותי במיוחד. הקולקציה עצמה בגוונים של תפוח בדבש, של ירוק תפוח, אפרסקים וצבעים שעושים שמח על הלב. הגזרה והבד נותנים מענה לבטן ההריונית ובכלל לכלל הנשים מבינינו, החל מהמידה הקטנה ועד לגדולה, לכל המידות וכמובן להרגיש עם בטחון. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל שנה טובה ומתוקה לכולם ובמיוחד לנשים שבינינו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמחה
    זהבית 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה גואטה, יפה מאוד ובהצלחה רבה!
    סגור