תקשורת ומדיה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נעדרים מהמסך: מדוע לא ישודרו?

אופירה אסייג העלתה לסטורי שלה תמונה עם אייל ברקוביץ' וכתבה לעוקביה: "אין מחר תוכנית... ערב ראש השנה, תהנו לכם עם המשפחות 'אופירה וברקוביץ'' בפגרת חגים"
תום נחום |  5
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
כאשר ארוחת החג החגיגית של ראש השנה תיערך מחר (שישי) בערב, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יקחו להם הפסקה קצרה ויצאו לפגרה, כאשר לא ישודר פרק של 'אופירה וברקוביץ'' השבוע בקשת 12, בעוד אסייג התייחסה לנושא וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "אין מחר תוכנית... ערב ראש השנה, תהנו לכם עם המשפחות 'אופירה וברקוביץ'' בפגרת חגים".

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (הסטורי של אופירה אסייג - אינסטגרם)
כל זאת לאחר שאמש (רביעי) מגישת קשת 12 אופירה אסייג לעגה בחשבון הת'רדס שלה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "התחילו האיומים! בן גביר מאיים על ביבי. ועכשיו האיום המלא של בן גביר לביבי. השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני בטחוני איתמר בן גביר: "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים - יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם". צרחות!!! ביבי נבהל מהאיומים של בן גביר ושחרר וידאו: הכל זה פייק ניוז, לא עשיתי ולא דרשתי. חחחחח יחי הפחד".

"אין גבול לפייק ניוז, אז הנה העובדות, מאז שקמה הממשלה הזאת, היא לא העבירה אף כלי נשק, אפילו לא אחד לרשות הפלסטינית" אמר נתניהו. "מה שכן נעשה זה לממש החלטה שהתקבלה על ידי שר הביטחון בני גנץ (בממשלת בנט-לפיד) בינואר 22, להעביר מספר כלי רכב ממוגנים כדי להחליף כלי רכב ממוגנים אחרים שהתיישנו".
 
לטענת רה"מ: "זה מה שנעשה, לא שריוניות, לא טנקים, לא קלצ'ניקובים, לא שום דבר. אז לפעמים גם הפייק ניוז לא ממוגן, וטוב שאנחנו מנקבים את השקר הזה".
זאת לאחר שהתפרסם כי המשלוח שיצא מבסיסי ארה"ב בירדן, ועבר לרשות הפלסטינית, בתיאום עם ישראל, דרך מעבר אלנבי, כלל כ-1,500 כלי נשק, ובהם רובי m-16, מכווניי לייזר ורובי קלאצ'ניקוב. עוד דווח כי הרשות הפלסטינית ביקשה את הציוד הזה כבר מלפני שנה, אך אז ישראל סירבה. מה שככל הנראה שינה את עמדת ישראל זה הפסגות האזוריות שנערכו השנה בירדן, בהשתתפותם של בכירים ישראלים ופלסטינים.
בעקבות זאת השר בן גביר שיגר לנתניהו מסר מאיים וכינס את סיעתו, גם השר סמוטריץ' זעם על ההחלטה. האם כעת יושרו ההדורים?
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירע
    חגית 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע רע וחלולה
    סגור
  • 4.
    שייעלמו לגמרי מהמסך
    חגי 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צמד משסע ומגעיל
    סגור
  • 3.
    מעולה. שלא תחזרו לעולם. (ל"ת)
    ישראל 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דרך פרעה לים (ל"ת)
    פתאל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תזכירו לי מה אופירה למדה בחיים שלה? מה ההשכלה שלה?.... (ל"ת)
    גל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור