טלוויזיה

ניב רסקין ממשיך להעדר מקשת 12: זה המחליף שהוקפץ

יואב לימור ממשיך להגיש את תכנית הבוקר של הערוץ, 'חדשות הבוקר', בהיעדרו של המגיש הקבוע שלא משדר כבר למעלה משבועיים
מערכת ice |  2
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
גם הבוקר (שלישי) ניב רסקין לא הופיע לתכנית הבוקר של קשת 12, 'חדשות הבוקר' ואחרי שבימין הראשונים להיעדרותו לפני יותר משבועיים, מי שהתיישבה בכיסאו הייתה נסלי ברדה, בימים האחרונים היה זה יואב לימור שעשה זאת, כולל הבוקר.
לפני, לינוי בר גפן כבר הגישה ב-11.9 את התכנית אחרי שרסקין שוב נעדר לראשונה מאז חזר למסך בתום שבוע ימי השבעה על אביו ואף הגיש בפעם האחרונה ב-10.9. לימורהגיש את שלוש התכניות האחרונות ונכנס לנישה של רסקין שבינתיים לא חוזר למסך.

מי שהגיש בהיעדרו של רסקין בנסיבות הטראגיות, היה כאמור גם יואב לימור, שהתייחס בסיום התוכנית הראשונה ממנה נעדר רסקין להיעדרותו, ושלח לו ולמשפחתו מסר תומך כאשר אמר: "אני רק אומר שבשם כל מערכת 'חדשות הבוקר' אנחנו כמובן רוצים לחבק חיבוק גדול את חברנו ניב רסקין ולהשתתף בצער המשפחה על מות האב, אבי".
אגב, פרט ללימור, שהגיש ברוב השבוע ממנו נעדר רסקין בעקות מות אביו, מי שעוד חזרה אל האולפן של 'חדשות הבוקר' היא נסלי ברדה, שלרוב מחליפה את רסקין בימי חמישי. לימור נחשב לאחד המגישים המוערכים של הערוץ והוא קיבל את הקרדיט בהיעדרו של רסקין, שכעת חזר לעמדת המגיש אותה הוא מאייש בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רסקין
    עינב 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים את רסקין ואת יואב מקצועיים ואנושים.
    סגור
  • 1.
    שני המחליפים מקסימים
    חיושקה 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבחינתי הוא יכול להמשיך בחופשה...גםיואב ולינוי כמה רמות מעליו.....יואב כמובן גם לא מכסה על הנקריזם שלו אבל נסלח לו עושה את העבודה המקצועיות!!!
    סגור