טלוויזיה

מיכאל אלוני מככב בסדרת הדרמה ההיסטורית של כאן 11. צפו

לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, כאן 11 תעלה סדרה חדשה בכיכובו של מיכאל אלוני, בשם "המזח". הסדרה תגולל את סיפורו של מוצב על שפת התעלה בסיני לאחר התקפת הפתע המצרית ביום כיפור 1973
מערכת ice | 
המזח (צילום משה נחומוביץ כאן 11)
השנה אנו נציין 50 שנים למלחמת יום הכיפורים, ולכבוד ציון הדרך כאן 11 תשיק סדרת דרמה חדשה שתנציח את רגעיה הראשונים של המלחמה באחת הזירות המרכזיות שלה. הסדרה החדשה "המזח" תעלה ב-9 באוקטובר ויככבו בה מיכאל אלוני, דניאל גד, שמואל וילוז׳ני, אביב פנקס, דניאל מורשת ונוספים.
סדרת דרמה המתארת את ימי הקרב הראשונים בחזית סיני במלחמת יום הכיפורים, מבעד לעיני החיילים. המוצב שוחזר בדיוק יוצא דופן לצורך צילומי הסדרה, לאחר תחקיר היסטורי רחב היקף.
הסדרה מגוללת את סיפורו של מוצב "המזח", שעל שפת התעלה בסיני. לאחר התקפת פתע מצרית ביום הכיפורים 1973, נותר המוצב מבודד ומנותק – נקודה ישראלית מכותרת על ידי כוחות מצריים. 42 אנשי המוצב, בפיקודו של סגן צעיר, נאבקים בניסיון להדוף את התקפות האויב, שבמהלכן מחצית הלוחמים נהרגים או נפצעים.
בתוך בונקר המוצב, נאבק באותו זמן רופא מילואים צעיר, כמעט לבדו, על חיי הפצועים שלא מפסיקים להגיע, וקורא לפינויים הדחוף, בעוד שחלקם נושמים את נשימותיהם האחרונות בידיו. לאחר שבוע של מצור ולחימה עיקשת, מבינים הלוחמים שכל ניסיונות החילוץ כשלו, התחמושת ומלאי התרופות אוזלים, והם מתכוננים לקרב גורלי. בשלב זה מתפתח עימות חריף בין מפקד המוצב האידאליסט שמוכן להילחם עד הכדור האחרון, לבין הרופא שדוחף לכניעה מסודרת לידי המצרים, כדי להציל את חיי הפצועים שבהם הוא מטפל.
לסדרה יהיו חמישה פרקים של 45 דקות שישודרו מדי שבוע, החל מ-9 באוקטובר בשעה 21:15 בכאן 11 ובכאן BOX. יוצר ובמאי הסדרה הוא ליאור חפץ, והסדרה הופקה בידי אפיקים מאוחדים הפקה ושיווק בע"מ ויונייטד קינג בע"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה