טלוויזיה

העונה השנייה של משפחת שדה תעלה הערב לשידור: צפו בפרק הבכורה

אמש הושקה העונה השנייה של סדרת הדוקו ריאליטי המצליח של HOT "משפחת שדה" במרכז עינב בתל אביב בהשתתפות כוכבי הסדרה האהובים- אלירז שדה, אילנית לוי, אלין וליאם גולן שנראו נרגשים מאי פעם. הבוקר סופקה הצצה חדשה לפרק הראשון של הסדרה שתעלה הערב לשידור
מערכת ice | 
משפחת שדה (צילום רפי דלויה)

סדרת הדוקו ריאליטי של HOT משפחת שדה חוזרת לעונה חדשה ועוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אלירז, אילנית, אלין, ליאם ואריאה הקטנה. במהלך העונה ניחשף לחייהם האישיים של בני המשפחה- החל מהפריצה של ליאם ואלין לעולם המוזיקה, דרך החיפוש העצמי של אלירז ועד לשיחות והטיפולים לגבי תוספת חדשה למשפחה.

הסדרה תשודר החל מהערב, בימים שלישי עד חמישי בשעה 18:45 ב-HOT REAL וב-HOT בידור, HOT VOD ונקסט טי וי.

כזכור, לאחרונה חשפה אילנית לוי אחת מדמויות המפתח בסדרה כי היא עוברת באופן קבוע בדיקות לגילוי סרטני, מאז אביה נפטר מסרטן לפני 15 שנים ואף שיתפה כי לאחר מספר שנים אובחן גידול בשדה ולאחר ביופסיה עברה ניתוח להסרתו. את הדברים אמרה במהלך קמפיין בל בית האופנה גולברי כפרזנטורית המותג זו השנה השישית ברציפות. בנוסף שיתפו בני הזוג כי הם עובדים על הריון משותף, לאחר שהביאו לחייהם את בתם הקטנה אריאה, שבקרוב תחגוג שנתיים. בעונה הראשונה של הסדרה חשפה אילנית כי לפני לידתה של אריאה עברה הפלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה