תקשורת ומדיה

דני קושמרו וגיא פלג חוטפים מכוכב הפטריוטים: "מונולוג מירמור"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, במתקפה נגד כתב חדשות 12 גיא פלג על רקע הביקורת שלו על שופט בית המשפט העליון יוסף אלרון: "סיציליה שלחה את החצוצרה הזועמת שלה. ובערב הוא יצווח על קושמרו כמה חייבים להגן על שומרי הסף, ודני יצקצק ויעשה פרצוף אזרח מודאג ויסכים איתו"
תום נחום |  5
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן סינדל)
פרשן חדשות 12 ושדרן רדיו 103FM גיא פלג עסק אמש (חמישי) בפתיחת תוכנית הרדיו שלו בהחלטתו של שופט ביהמ"ש העליון יוסף אלרון להכריז על מועמדותו לתפקיד נשיא העליון, בניגוד למסורת הסניוריטי לפיה השופט הוותיק ביותר מתמנה לנשיא. כעת, פלג תחת מתקפה קשה מכיוונו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי.
פתחי צייץ נגד פלג וכתב בטוויטר: "סיציליה שלחה את החצוצרה הזועמת שלה. ובערב הוא יצווח על קושמרו כמה חייבים להגן על שומרי הסף, ודני יצקצק ויעשה פרצוף אזרח מודאג ויסכים איתו". בהמשך, פתחי תקף גם את קושמרו: "הימור על מונולוג מירמור: קושמרו באולפ"ש מפרגן לפתיחת שנת הלימודים ואז שואל "אז יש בית ספר אבל מה אנחנו למדנו? בביטחון, בכלכלה, בדבר הקטן הזה שנקרא... אנחנו? ואיזו מדינה אנחנו משאירים להם אחרי שיהיו ילדים? קרועה, משוסעת, בלי חיל אוויר... ולמה הפכתי לילדה המבאסת של הכיתה?".
 
 
בחזרה לדבריו של פלג נגד השופט אלרון: "חשיבות נוהג הסניוריטי היא שביהמ"ש העליון הוא בלתי תלוי ומי שמקודם להיות נשיאו לא תלוי בפוליטיקאים, ובאופן הזה מבצר בית המשפט העליון את עצמאותו ואת עצמאות המערכת".

לדברי פלג, אחד משניים – "או שהשופט אלרון בקשר עם שר המשפטים וחלק מתוכנית גדולה של הקואליציה הזאת להשתלט על בית המשפט העליון, למנות נשיא מטעם, לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים, למנות שופטים שהם שלוחיהם של הפוליטיקאים. יוסף אלרון אומר באמצעות המקורבים שלו, שלא כך הם פני הדברים".
"זה מוביל אותנו לאפשרות השנייה: שהצעד הזה שעושה יוסף אלרון קשור לשנאה, ליחסים אישיים עכורים, קשים ביותר, בינו לבין השופט יצחק עמית. השניים כיהנו בתקופה מקבילה בבית המשפט המחוזי בחיפה, האיבה ביניהם היא מן המפורסמות, פורסם רבות עליה, דנו בה. היא דבר שידוע לכל מי שעוסק בתחום המשפט".
וסיכם פלג את מסקנתו: "כששופט לא מזיז לצד את השיקולים האישיים, את השנאות והאהבות האישיות וזה מה שמדריך אותו כשהוא עושה צעד כל כך דרמטי, הוא לא ראוי להיות שופט של בית משפט עליון וודאי שלא לעמוד בראשו של המוסד הזה", הסביר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קושמרו שכח שהוא קריין והפך למסית מקצועי
    מנ 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קושמרו החליש אותנו מול האויב במשך חודשים
    סגור
  • 4.
    סדר עדיפויות!!!!
    אנצי! 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שהפוליטיקאים נבהלים משופטים עם דיעות,קודם שיעשו את עבודתם וזה לחוקק! רק אז יבואו בתלונות לסביבה.שנים שהמערכת המשפטית אומרת למערכת הפוליטית שתחוקק חוקים בתחום החוק ואז הפוליטיקאים כועסים על זה שמתערבים להם בעבודה שהם לא עושים והשופטים קובעים תקדימים!!!! כמו:חוקה,קצבאות נכות,יוקר מחיה וכו'!!!!
    סגור
  • 3.
    גיא פלג
    קרדאי 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאלן חצוצרה רק עושה רעש באוזניים
    סגור
  • 2.
    גיא פלג תחמן..תעמולן שמאלני במסווה עיתונאי . (ל"ת)
    רני 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    גיא פלג אינו ראוי
    מבקר העם 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גאי פלג אדם בזוי ברור לגמרי שאינו ראוי יש לו חוש צדק מעוקם הוא שופר תעמולה ומשתמש בשיטותיו של גבלס בנסיון לטמטם אותנו ולקבל ליטוף על הראש משולחיו הקלגסים רואים לך גיאצוק רואים והמראה ממש לא נעים צא לנו מהחיים או כמו ששר פורטיס: ״רד רד מעל מסך הטלביזיה שלי״
    סגור