תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 במהלך מפתיע: המצטרף החדש נחשף?

אחרי עזיבתו של מוסי רז, פרופ' אמיר חצרוני הציג בטוויטר את מועמדותו לרשת את מקומו של רז על כס 'השמאלן התורן' באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14: "זה באופנה עכשיו להציג מועמדות לתפקידים שאין לך סיכוי לקבל, אז גם אני מציג את מועמדותי למשבצת השמאלני בפטריוטים. אני דוגמא מושלמת לשנאת ישראל טהורה"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
סערת ענק נרשמה ביום רביעי במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14, כאשר חודש בלבד אחרי שעו"ד ארי שמאי קרא לשחרורו של יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, במה שהוביל לתגובת שרשרת עם סיום דרכו של שמאי בערוץ 14, חרם המפרסמים שמובילה שטראוס נגד הערוץ והחרם הנגדי שמוביל ינון מגל נגד שטראוס, מגל עצמו התייחס אמש בשידור לרצח רבין וסיפק אמירה שגרמה לסערת ענק ברשתות החברתיות ולביקורות רבות נגד מגל - בעוד על רקע הסערה לה גרמו דבריו של מגל, אחד הפאנליסטים של 'הפטריוטים', מוסי רז, החליט לעצור את השתתפותו בתוכנית בשלב זה.
כעת, לאחר עזיבתו של מוסי רז, מי ש'שם עין' על כיסא 'השמאלן התורן' באולפן 'הפטריוטים', הוא לא אחר מאשר פרופ' אמיר חצרוני, שכתב על כך בטוויטר: "זה באופנה עכשיו להציג מועמדות לתפקידים שאין לך סיכוי לקבל, אז גם אני מציג את מועמדותי למשבצת השמאלני בפטריוטים - לאחר התפטרותו של מוסי רז. מדוע אני מתאים? אני דוגמא מושלמת לשנאת ישראל טהורה. עם כל הכבוד למוסי רז ואפילו לגדעון לוי שישב שם לפניו (שיזכה לאריכות ימים) - הם הרבה פחות אוטו-אנטישמים ממני. מוסי רז סבור שהבעיה מתחילה בכיבוש של 1967. גדעון לוי הולך רחוק יותר ומאשים את הנאכבה של 1948. אבל אני אומר שכבר מימי משה רבנו עם ישראל היה כנופיה של רוצחים שומרי שבת. רצח העם המידייני על ידי בני ישראל עוד לפני שהגיעו לארץ כנען הספיק לי כדי להבין שיהדות = פשעי מלחמה. הקול שלי, שמשלב אנטי-ציונות עם אנטי-יהדות, יכול להוסיף המון לערוץ 14 בכלל ולפטריוטים בפרט. אגב, הופעתי שם בעבר - לפני שהם החרימו אותי. תביטו בתמונה. ערוץ 14".
 
מוסי רז, חבר הכנסת לשעבר מטעם מרצ, שהצטרף רק לאחרונה לשידורי 'הפטריוטים' בערוץ 14, הודיע הבוקר בטוויטר בעקבות דבריו של מגל: "הדברים של ינון מגל אמש מקוממים. אני מודיע על הפסקה בהופעותיי בערוץ 14. אחליט אם ומתי לחזור להופיע בערוץ בהתאם להתנהגותו העתידית".
 
במהלך השידור, ינון מגל אמר כך בהתייחסות לרצח רבין בהקשר של 30 שנה להסכמי אוסלו: "רצחו אחרי אוסלו 1,300 יהודים ועדיין נרצחים בכלי הנשק שמסתובבים שם ביהודה ושומרון, זו תוצאה אכזרית. בשמאל אומרים 'רבין לפחות ניסה', מה זה ניסה? נגרם פה אסון, נשפך פה דם ברחובות, רבין עשה אסון, אוסלו זה אסון, זה מה שקרה. דבר שני, אני בזמנו דיברתי עם יגאל עמיר כשהוא היה בכלא, עשיתי איתו שיחות, עכשיו אני לא סומך על כל דבר שיגאל עמיר אומר, אבל בין היתר הוא אמר לי 'תשמע, אני עשיתי את זה גם כי אי אפשר היה להשמיע את הקול של הימין', תבינו, כשסותמים לאנשים את הפה, אפרופו כל מה שאתם רוצים לסתום לנו את הפה ולסגור את ערוץ 14, ולא נותנים להם לדבר יש אלימות".

"לא הייתה שום אפשרות להשמיע את הדעות שאנחנו משמיעים היום ולהשמיע שום ביקורת על אוסלו, לא היה שום כלי תקשורת של הימין. הכל היה רפי רשף, מיכה פרידמן, יעל דן ורזי ברקאי ואריה גולן, אותם אנשים כל בוקר וכל צהריים, זה השתנה קצת, אבל זו מציאות מטורפת, זה לא דמוקרטי בעליל, ברוך השם שזה קצת משתנה ואנחנו לא ניתן שיסתמו לנו את הפה. בסוף היה אקט נורא ואלים ורצח שמשפיע על כל מדינת ישראל, אבל אי אפשר לקחת את זה שהייתה פה סתימת פיות שהובילה לאלימות, אי אפשר לנתק בין הדברים לדעתי".
חברת הכנסת מרב מיכאלי תקפה: "ערוץ מתועב שמצדיק את רצח ראש הממשלה יצחק רבין. הגיע הזמן לסגור את מכונת התעמולה המטונפת הזו". אגב, במהלך תוכנית הבוקר ב-103FM, מגל התייחס שוב לסערה המדוברת: "רצח רבין היה אסון נורא למדינת ישראל. אבל אתם לא תסתמו לנו את הפה, מותר לדבר על מה שהיה ומותר להזכיר את שמו של יגאל עמיר". חיים לוינסון הגיב: "אם כך, מדוע סתמתם לארי שמאי את הפה?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לכתוב גס ? (ל"ת)
    תומר 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טבעי לגמרי, זבובים נמשכים לחרא!
    יחיאל 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק טבעי שזבובים נמשכים לחרא
    סגור