טלוויזיה

אופירה אסייג חוששת מאסון: "נערכים לגרוע מכל"

מגישת קשת 12 שמעדכנת בעמוד הת'רדס שלה על כל החדשות בארץ ובעולם, כתבה: "הוריקן אידיליה בדרך לפלורידה: "נערכים לגרוע מכל", כאשר היא המשיכה לעדכן בידיעות נוספות בעולם כמו הקורונה ושרת החוץ של לוב שממשיכה להמלט
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כמה חודשים, סופת טורנדו אכזרית העיפה מכוניות, עקרה עצים והרסה בניינים בשבת בדרום פלורידה, אבל בימים אלו המדינה בחוף המזרחי מתכוננת למכה אפילו יותר גדולה - הוריקן 'אידיליה' שאמור להיות הרסני במיוחד.
גם מגישת קשת 12 אופירה אסייג שמעדכנת בעמוד הת'רדס שלה על כל החדשות בארץ ובעולם, כתבה: "הוריקן אידיליה בדרך לפלורידה: "נערכים לגרוע מכל", כאשר היא המשיכה לעדכן בידיעות נוספות בעולם כמו הקורונה ושרת החוץ של לוב שממשיכה להמלט.

בחודש אפריל האחרון, הטורנדו בפלורידה המשיכה לזרוע הרס ברחבי הערים המרכזיות, וגרמה להיערמות כלי רכב מסיבית כאשר התנפץ לתוך מתחם הדירות של פאלם ביץ' גרדנס, כך נראה בצילומים.
 
"הסתכלתי על זה בערך 20 שניות כדי לראות לאיזה כיוון הוא מתכוון לזוז ואז ברור שכשראיתי שהוא סוג של סוגר אלינו, מיד סגרתי את המחוון, חזרתי פנימה, הצטופפתי בשירותים, הבניין התחיל כדי לרעוד, היה הרבה רעש במשך 20 עד 25 שניות", אמר אנדרו לייבורן, תושב דירה, ל-WPBF. שירות מזג האוויר הלאומי אישר שהטורנדו נפגע בעיר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המודאגת
    יוסי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה אסייג צרות של אחרים לא נשנה את הצרות שלנו נוכל שנות אם הכן והלא והתקשורת תחדל להפצת שנאה והסתה לאחר החיים במדינה חייבים לחיות ולשלים עם מה שיש וחייבים לחיות יחדיו אין טרנספר אין החרמות אין גזענות ארורה רק כל נוכל להתגבר על המשבר
    סגור
  • 1.
    אופירה לא מבינים מה את רוצה? (ל"ת)
    שלי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור